Stigla najiščekivanija božićna reklama: John Lewis nas je opet raznježio svojom, nikad jednostavnijom porukom

John Lewis
Vidi originalni članak
  • Od M&S-a do Tesca, brojne su kompanije lansirale svoje božićne reklame koje odražavaju jake obiteljske ili društvene vrijednosti
  • Ona najiščekivanija, brenda John Lewis, ove je godine osvanula u produkcijski nikad skromnijem izdanju
  • Dirljiva priča koju su nam servirali donosi priču o udomiteljskom paru, a s ciljem podizanja svijesti o mladima bez roditeljske skrbi

U režiji Johna Lewisa prijašnjih smo godina gledali gomile lažnog snijega, slavne osobe, pa čak i preslatke kućne ljubimce, a ovogodišnja, tradicionalno najdirljivija i samim time najiščekivanija božićna reklama stiže nikad skromnija, s ciljem podizanja svijesti o mladima bez roditeljske skrbi.

Priča o paru koji se sprema primiti udomljeno dijete u svome domu jedna je od najemotivnijih koje je brend ikada snimio, a dirljivom su reklamom na najbolji mogući način pokazali kako se može poslati važnu poruku i dotaknuti srca milijuna ljudi i sa značajno nižim proračunom no što je to bio slučaj proteklih godina.

U ovogodišnjoj reklami tako glumac John Paul Hurley pokušava naučiti voziti skateboard, a nakon brojnih neuspješnih pokušaja napokon primjećuje napredak u svom novom hobiju. Svima onima koji reklamu gledaju tek prvi put, vrlo vjerojatno neće biti najjasnije zašto uopće pokušava naučiti skejtati, no odgovor na ovo pitanje vidimo na kraju reklame kada sa svojom partnericom prima udomljeno dijete u svoj dom. Oni, naime, postaju udomitelji mlade djevojke Cassie koju vidimo kako drži vlastiti skateboard, a iz čega nam postaje jasno kako upravo u njezinom dolasku u njihov dom i život leži razlog zašto se trudio naučiti novu vještinu.

Stars Poznati božićni klasik Charlesa Dickensa vraća se kao mjuzikl s Ryanom Reynoldsom u glavnoj ulozi

John Lewis se udružio s 'Action for Children and Who Cares?' potaknut šokantnom statistikom da u Ujedinjenom Kraljevstvu 108 tisuća djece odrasta bez roditeljske skrbi i nemilosrdnim prognozama koje kažu da ova djeca imaju tri puta veću vjerojatnost da će završiti kao beskućnici nego da će pohađati fakultet.

Skateboard iz reklame moći će se kupiti u John Lewis trgovinama, a kupci će također moći i donirati novac dvjema dobrotvornim organizacijama. Unutar samih trgovina postojat će 'drvca za darivanje' s kojih će kupci moći uzeti oznake i skenirati ih na blagajni te time donirati iznose od 5 do 50 funti.

Life&style U Jysk je stigla najveselija škvadra patuljaka i sobova uz koje će Božić biti još šarmantniji

Rosie Hanley, voditeljica brenda i marketinga Johna Lewisa, rekla je kako je ovogodišnja božićna reklama rađena bez velikih specijalnih efekata i strojeva za snijeg te kako se puno razmišljalo o tome da cijena  proizvodnje bude prikladna vremenu i okolnostima u kojima živimo. 

Claire Pointon, direktorica odjela za korisnike, dodala je: "Etos oglasa je da je ono što radite najvažnije. To je u velikoj mjeri etos onoga što radite s djecom - najvažnije je ono što radite. To je priča o ljubaznosti. Za nas je to vrlo drugačiji ton, ali jako smo uzbuđeni zbog budućnosti."

Posjeti Miss7.24sata.hr