Sasvim drugačija božićna reklama: Mladi udovac koji se trudi kupiti sinu dar za blagdane tjera suze na oči

Sam Teal production Alternativna božićna reklama
Vidi originalni članak
  • Alternativna božićna reklama amaterskog filmaša Sama Tealea postala je golemi hit na Internetu 
  • Reklama koji tjera suze na oči prati ožalošćenog oca koji se bori sa životnom krizom i golemim troškovima
  • 'The GoKart', trominutni filmić mladog redatelja, konkurent je ovogodišnjoj reklami Johna Lewisa

Dvadesetogodišnji redatelj Sam Teale objavio je dirljivu alternativnu božićnu reklamu koja prati mladog udovca koji se bori da Božić učini posebnim za svog sina usred krize troškova života.

Čarolija najljepšeg doba Odvažni božićni vizuali zvijezde su ovogodišnje Tezenis kampanje

Sam Teale postao je slavan na internetu nakon što je snimio 'The GoKart' u svom rodnom gradu Cleckheatonu, West Yorkshire. Trominutni isječak, za koji gledatelji kažu da je konkurent ovogodišnjoj iznimno popularnoj božićnoj reklami Johna Lewisa, privukao je u nekoliko dana više od 20 milijuna pregleda na Facebooku i TikToku i ostavio gledatelje u bujici suza.

Teale je rekao kako se nada da će podijeliti poruku 'Božićna čarolija se stvara, a ne kupuje' tisućama obitelji koje se ove godine bore s velikim računima i troškovima. Otkako je objavljen prije manje od tjedan dana, video je prikupio više od 12 milijuna pregleda samo na Facebooku i izazvao val pohvala i pozitivnih komentara.

Video sadrži snimke iz Tealeove bivše škole, brijačnice i groblja na kojem je pokopan njegov djed. U jednom dijelu dijete, koje glumi Ashton Sanders, pita što će dobiti za Božić. On žalosno odgovara: „Djed Božićnjak je ove godine bolestan“.

Ožalošćeni otac, koji preskače obroke i gasi grijanje kako bi uštedio ponešto za svog sina, na kraju napravi improvizirani go-kart kako bi osigurao da njegovo dijete ne ostane bez njega.

Reklama završava na gradskom groblju, gdje je pokopana dječakova majka, dok joj on želi sretan Božić vozeći se na svom novom go-kartu.

Teale je rekao da je film primjer „što mladi ljudi mogu učiniti“ dok je hvalio svoje kolege snimatelje i malu glumačku ekipu. Rekao je: „Na kraju reklame stoji: 'Božićna čarolija se stvara, a ne kupuje“. 

„Znamo da utječe na stvarne ljude i htjeli smo to pokazati. Sve su reklame u supermarketima jako dobre, ali sve su vrlo pozitivne, a ova će godina biti teža.“ 

„Mislim ponekad da smo izgubili to značenje Božića. Nije sve u raskošnim božićnim drvcima, gomili fine hrane i prekrasnim darovima, važno je biti okružen svojom obitelji.“ 

„Ta rečenica koju je Ashton izgovorio, da je Djed Božićnjak bolestan, zapravo je došla od prijatelja koji je čuo dijete da to govori“. 

Ashton Sanders, šestogodišnjak koji glumi središnji lik u reklami i već je privukao pažnju javnosti, priznao je da mu je ovo prvi put da se bavi glumom. Rekao je za BBC News da smatra kako je njegova izvedba u reklami koja se sada širi bila „dobra“. Novopečena zvijezda također je otkrio da je zamolio Djeda Božićnjaka za set DJ dekova ove godine.

Life&style Nećemo biti Grinch i kvariti raspoloženje, ali ovo smatraju za 10 najgorih božićnih pjesama

Posjeti Miss7.24sata.hr