Potpuno novi okus Oreo keksa potpisuje Selena Gomez, a inspirirao ju je omiljeni napitak iz djetinjstva

OREO Foto: Oreo
Vidi originalni članak
  • Seleni Gomez nije strana suradnja kad je riječ o glazbi, ali njezin najnoviji partner je totalno drugačiji: Oreo
  • Pjevačica, glumica, investitorica, a sada i... slastičarka(?), stvorila je novi okus Oreo keksa, kao jedna od partnerica brenda koji time želi privući generaciju Z i biti u trendu
  • Selena Gomez je za okus svog Oreo keksa odabrala okus horchate, hladnog, zaslađenog napitka od mljevene riže ili orašastih plodova s okusom cimeta koji sama obožava

Selena Gomez okrenula se omiljenom piću iz djetinjstva, „horchati“, koja je omiljena poslastica u Meksiku i drugim latinoameričkim zemljama, kako bi stvorila novo, ograničeno izdanje okusa Oreo keksa. Između dva keksa s okusom čokolade i cimeta nalazi se sloj kreme od čokolade i cimeta i sloj kreme od zaslađenog kondenziranog mlijeka osmišljen kako bi ponovno stvorio okus omiljene poslastice napravljene od mlijeka, mljevene riže i cimeta.

„Čak i ako nikada niste probali horchatu, moj je cilj bio potaknuti osjećaj bliskosti kad netko zagrize keks“, objasnila je pjevačica. „Dok sam odrastala, horchata je bila jedna od onih utješnih stvari za mene. Neke od mojih najdražih uspomena iz djetinjstva uključuju ispijanje horchate s obitelji — to je bilo jedno od mojih najdražih pića. Stvarno sam željela rekreirati to sjećanje i podijeliti ga putem ovog keksa.“

A ako su obožavatelji neodlučni hoće li kekse jesti same ili uz čašu mlijeka, pjevačica je rekla: „Vjerujte mi, još je bolji okus kad se umoči u mlijeko. To stvarno spaja sve okuse.“

Life&style Monte Sladoled sendvič stigao je i kod nas, neodoljiv je i sigurno će biti hit ljetna slastica

Selena je rekla kako je ovaj projekt shvatila vrlo ozbiljno. „Testiram i dobivam prave okuse, ne previše cimeta, ali ni premalo kondenziranog mlijeka. Htjela sam da bude savršeno.“ Pjevačica je također rekla da se za pomoć obratila zaručniku Bennyju Blancu. „Benny je definitivno bio prisutan na kušanjima! I njemu se sviđa konačni rezultat!“

Prihod od prodaje Seleninih Oreo keksa, koji uključuju personalizirane kekse koje uključuju njezin potpis, glazbene note i 'Selenator' verziju, financirat će njezin neprofitni fond 'Rare Impact Fund', za pomoć mladim ljudima koji imaju problema s mentalnim zdravljem.

„Za mene je ovo najvažniji dio partnerstva s Oreom“, rekla je. Cilj suradnje je pomoći 'Rare Impact' fondu da postigne svoj cilj: prikupiti 100 milijuna dolara.

Life&style Još jedna priča o strasti prema slasticama: Po čemu je nova slastičarnica Bisou Bisou Pâtisserie drugačija?

Posjeti Miss7.24sata.hr