Ova južnokorejska serija sad je najgledanija na Netflixu, s vrha ljestvice je srušila i "Squid Game"

Netflix Južnokorejska serija "Hellbound" zauzela je mjesto najpopularnije Netflixove serije na svijetu
Vidi originalni članak
  • Južnokorejska serija "Hellbound" zauzela je mjesto najpopularnije Netflixove serije na svijetu
  • Tako je s trona srušila i popularnu seriju "Squid Game", koja je 46 uzastopnih dana bila na prvom mjestu
  • Nasilna fantastična serija na vrhu je gledanosti u više od 80 zemalja unutar 24 sata od svog debija

Još jedna južnokorejska fantastična horor serija s Netflixa postala je preko noći globalni fenomen, s Hellbound-om koji je srušio Squid Game kao najgledaniju TV seriju na streaming platformi.

Life&style 7 činjenica o megapopularnoj Netflixovoj seriji ''Igra lignje'' koje vjerojatno nisi znala

Prema analitici FlixPatrola, Hellbound je postala trenutačno najgledanija Netflixova televizijska serija na svijetu, nadmašivši gledanost streaminga u više od 80 zemalja unutar 24 sata od debija serije. Serija se usredotočuje na zastrašujuće demone. Oni love grešnike koje je prethodno posjetilo nebesko biće da bi žrtvu obavijestilo o datumu i vremenu njihove smrti. Redatelj Yeon Sang-ho zamišlja Božji gnjev kao tri zadimljene, visoke zvijeri slične Hulku koje se pojavljuju niotkuda i bacaju ljude u automobile, zidove, bilo što, kao da su igračke za žvakanje. 

Najljepša Korejka koju smo vidjeli i zaštitno lice Louis Vuittona, što je još Sae-Byeok iz "Igre lignje"?

Divovska dlakava stvorenja spaljuju svoje žrtve i šalju ih u pakao, što je izazvalo izbijanje javne histerije i vjerskog žara. No, u jednoj od mnogih uzbudljivih intelektualnih ideja u seriji, ova serija ne govori o teroru čudovišta, već o tome što bi se dalje dogodilo - kako bi toliko ljudi izgubilo razum i osjećaj za sebe, pogotovo ako bi takva sila i gnjev došli kao osveta za ljudske grijehe. Kao i serija Squid Game, tako i ovaj hit ima dublju ideju iza brutalnog nasilja.

Life&style 5 teorija obožavatelja koje će potpuno promijeniti način na koji gledaš seriju „Igra lignje“

U Hrvatskoj se također trenutno nalazi na vrhu gledanosti. Squid Game, koja je premijerno prikazana 19. rujna, provela je 46 uzastopnih dana na prvom mjestu.

Procjenjuje se da je 142 milijuna kućanstava u 94 zemlje u listopadu pogledalo seriju, također istaknutu po svom ultra-nasilju i krvi. Procjenjuje se da je Netflixu donijela zaradu od 900 milijuna dolara. Ranije ovog mjeseca redatelj igre Squid Game, Hwang Dong-hyuk, rekao je da je druga sezona proslavljene serije na putu. "Trenutno sam u procesu planiranja. Mislim da je prerano reći kada i kako će se druga sezona odigrati", rekao je.

Posjeti Miss7.24sata.hr