Ne, ne radi se o još jednoj AI kreaciji: svjetlo dana su ugledali Coca-Cola s okusom Orea i Oreo s okusom Coca-Cole
- Na internetu smo naletjeli na fotografije Coca-Cole s okusom Oreo keksa i logično, prvo pomislili da je riječ o još jednoj AI kreaciji
- No, ispostavilo se da su ova dva brenda doista udružila snage i stvorila neobično limitirano izdanje
- Nova Coca-Cola već je stigla u Njemačku i Ujedinjeno Kraljevstvo, a mi se samo nadamo da ćemo ju imati prilike okusiti i u našim krajevima
Kada smo prvi put vidjeli fotografije nove Coca-Cole, pomislili smo da se netko zaigrao s umjetnom inteligencijom i da je objavljena slika samo još jedna AI kreacija, no ispostavilo se da su Coca-Cola i Oreo doista udružili snage i lansirali ograničenu seriju popularnog pića s okusom inspiriranim Oreo keksima te Oreo keksa s okusom Coca-Cole.
Ograničeno izdanje imena Coca-Cola Oreo Zero Sugar dolazi u visokim limenkama od 250 ml, zasad je u prodaju pušteno u Njemačkoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i još nekim zemljama, a još uvijek nismo uspjeli doći do informacije hoće li stići i do naših krajeva, kao ni to koliko će dugo ove neobične kombinacije biti u prodaji.
@yahooaustralia PR | The #OreoxCocaCola collab is available from September 9th. #oreococacola #oreo #cokezero #cokenosugar #yahooaustralia ♬ apple x supercut - jevan
Osim što je sam okus nove Coca-Cole inspiriran omiljenim keksima, limenka je također ukrašena prepoznatljivim reljefima Oreo keksića i naslaganim bocama Coca-Cole, baš kao što se silueta Coca-Cole našla na Oreo keksima, a ova je neočekivana suradnja predstavljena kao slavljenje toga što znači biti najbolji obaju brendova.
“Spajanje razigranosti Orea i stvarne magije Coca-Cole je tako neočekivano, ali se također čini ispravnim jer smo slični na toliko mnogo načina,” komentirala je viša direktorica globalne strategije Coca-Cole Oana Vlad, dok je Eugenia Zalis, globalna voditeljica marketinga i brenda za Oreo u Mondelez Internationalu, dodala i to da je veza iskovana između Orea i Coca-Cole razigrani način da se ujedini baze obožavatelja oba brenda te uz to proslavi snaga povezanosti i zajedništva.
Lansiranje je dio Coca-Coline platforme 'Creations' koja je dovela do toga da je brend posljednjih godina na tržište uveo nekoliko ograničenih izdanja, a ova su se dva brenda ovom prilikom udružila i sa Spotifyjem ne bi li omogućili kupcima da spoje glazbeni ukus sa svojim najboljim prijateljima skeniranjem QR koda na pakiranju, čime će se na streaming platformi generirati kombinirani popis za reprodukciju s izvođačima u kojima uživaju oba sudionika. Iako i suradnja sa Spotifyjem zvuči zanimljivo, mi se samo nadamo da ćemo ova limitirana izdanja imati prilike okusiti i bez putovanja u inozemstvo jer nam videi isprobavanja ovih proizvoda zvuče i više no intrigantno!