Naša anketa pokazala je kako su se promijenile potrošačke navike hrvatskih žena u godini pandemije
- Stigli su rezultati istraživanja Woman's Choice 2021.
- Ove godine anketu je ispunilo 8873 žena u dobi od 20 do 55 godina, više nego ikad
- Otkrile su nam svoje stavove, navike, omiljene brendove, ali i koliko su se njihove potrošačke navike promijenile u pandemijskoj godini
Već četvrtu godinu zaredom miss7 u sklopu projekta Woman's Choice provodi veliku anketu među ženama kojoj su se i ove godine odazvale tisuće žena u dobi od 20 do 55 godina, točnije njih 8873, više nego svima dosadašnjima. Naše čitateljice otkrile su nam mnogo toga, od svojih omiljenih brendova do svojih navika i životnih stilova povezanih sa zdravljem, poslom, društvenim stavovima općenito i u području položaja žena u društvu... No, ove godine zanimalo nas je i kako je pandemija utjecala na potrošačke navike žena u Hrvatskoj i naše ispitanice su nam to spremno otkrile.
Čak 48 posto ispitanica otkrilo je da više kupuju putem Interneta, dok 31 posto njih više troši na hranu nego prije. Zanimljivo, 44,8 ispitanica otkrilo nam je da su od početka pandemije počele više štedjeti, dok njih 10 posto troši više nego ranije.
Kod 45 posto čitateljica pandemija uopće nije utjecala na potrošačke navike.
Zanimalo nas je također što je našim čitateljicama najviše nedostajalo u izazovnoj godini iza nas pa smo doznali da se 8 od 10 žena slaže da im u pandemiji najviše nedostaju druženja s prijateljima, putovanja i spontana okupljanja.
Nemogućnost odlaska na koncerte i izlazak u klubove i restorane tijekom pandemije kao ono što im najviše nedostaje navodi 61,2%, odnosno 58,5% žena, a kupnju lijepe odjeće 31,2%.
Naša anketa, dakako, donijela je još niz zanimljivih podataka i o svima ćemo te obavijestiti - čitamo se!