Na dm beauty breaku predstavljeni novi proizvodi i trendovi iz svijeta ljepote
- Na dm beauty break zabavi predstavio dm je predstavio sve novosti i zanimljivosti iz dm svijeta ljepote te prezentirao aktualne trendove
- Na zabavi je brend Alverde proslavio 30. rođendan, a predstavljeno je i nekoliko novih brendova koji su dostupni u dm-u
- Zabavu su posjetili mnoge poznate i slave osobe poput Renate Sopek, Elle Dvornik, Zsa Zse i brojnih drugih
U upečatljivom i idiličnom okruženju zagrebačke La Grme dm je, u srijedu navečer, na dm beauty break zabavi predstavio je sve novosti i zanimljivosti iz dm svijeta ljepote te prezentirao aktualne trendove i ponudu proizvoda preparativne i dekorativne kozmetike. U suradnji sa svojim brojnim partnerima predstavili su nekoliko novih brendova te pokazali kako su u korak sa svim svjetskim trendovima.
S druge strane, predstavili su i kozmetiku dm marki koje imaju sjajan omjer cijene i kvalitete te proslavili 30. rođendan svog brenda Alverde koji danas u ponudi ima gotovo 450 proizvoda.
Ivan Horvat, menadžer marketina i odnosa s javnošću dm-a, otkrio je da se na policama dm-a krije prilično velika novost - SEINZ, kozmetika za modernog muškarca. Nadalje, tijekom večeri predstavljena je nova linija brenda TREND IT UP, ali i tri nova brenda koja su stigla na police dm-a: Aura, Nacomi i popularni japanski brend Hada Labo.
Svoje aktivacije imao je Herbal Essences, Olival i Hrvatska parfemska kuća koja je izrađivala personalizirane mirise za goste.
Sve novitete među prvima su isprobale poznate beauty i lifestyle influencerice poput Renate Sopek, Elle Dvornik, Lane Klingor Mihić, Petre Dimić, Lucije Lugomer, Ane Karadžole, Ivane Blažoti Mijoč i Maje Galbe, a za sjajan glazbeni program pobrinula se Zsa Zsa. Program je vodila Ana Miščević.
Kao šećer na kraju, svi gosti počastili su se finim macaronsima te zalogajčićima pripravljenima od marke dmBio.