Ljubiteljice Jacquemusa rado bi ispijale kavu u ovom posebnom kafiću - u obliku popularne torbice!
- Nije se gromni bijeli oblak spustio na ulicu, već je riječ o novom pop up mjestu francuskog brenda Jacquemus
- Mnogima omiljeni brend torbica ne prestaje oduševljavati projektima pa su od 2021. godine mnogi gradovi već su imali prilike svjedočiti njihovom pop up konceptu
- Uz knjigu na 232 stranice, najnovija kolekcija mladog francuskog dizajnera predstavljena u lipnju, sada je dobila posvetu i u vidu ovog kafića
Jesi li za jedno piće u Jacquemus torbi? Možda zvuči zbunjujuće, ali upravo to je moguće ovih dana u Seulu. Razlog? Ovaj francuski brend otvorio je svoja vrata pop up cafea. U prostoru nalik na popularni Bambimou model torbe s preklopom veličine 2000 kvadratnih metara, uz luksuznu ponudu ukupno osam pića, posjetitelji mogu kupiti i komade iz nove Jacquemus kolekcije 'Le Chouchou', ali i bukete bijelih ruža koje se idealno uklapaju u cijeli ambijent okupan neutralnom bijelom bojom.
Le café fleurs pop up koncept ovog omiljenog francuskog brenda i među domaćim ljubiteljicama mode, svoju je popularnost stekao u Parizu gdje postavljen prvi takvog tipa, a sada je stigao i do Južne Koreje gdje se smjestio u Seongsu, najrazvikanijoj četvrti u Seulu. Svaki pop up projekt razlikuje se tematikom, a ovaj posljednji svojevrsna je oda posljednjoj kolekciji s Gigi Hadid u glavnoj ulozi koja je po ljeti predstavljena u Versaillesu.
Uz bijelu boju, trešnje su također light motiv nove kolekcije pa tako gosti pop up instalacije u Seulu mogu pronaći omiljeni model torbica u toj boji, ali i uživati u pićima na bazi ovog mnogima omiljenog voća. Veliki Jacquemus pop up koncept u Seulu bit će postavljen do 29. listopada.