Kako smo postali "Netflix and chill" zombiji?
Još jedan vikend je iza mene, a ja nemam ludu priču koja ga prati. Još jedan vikend sam ostala doma. Već neko vrijeme petak u klubu varam sa subotom u krevetu. I znam da nisam jedina, ali krenimo redom. Pripadam milenijalcima, ekipi koju je zapalo generacijsko slovo Y, došli smo nakon Baby boomersa i Gen X, a u nju spadaju svi koji su imali između 18 i 34 godine u 2015., tvrde demografi. Bez brige ako nisi znala da i sama spadaš u famozne ''millennialse'' - postoji kviz ''How millennial are you?'' koji možeš riješiti na internetu da vidiš koliko si u skladu s generacijskim trendovima. Većina ljudi i ne želi to priznati zbog prečeste negativne generalizacije u medijima kako se radi o gomili povlaštenih i lijenih ''Netflix and chill'' zombija. Toliko smo lijeni kažu, da nam se više ne da ni izlaziti van. Ali zašto i bismo? Zašto bih se smrzavala u redu za klub, dok me neka pripita žena-ekstenzija gazi po novim čizmama, ako mogu u svojim pletenim papučicama uživati u toplini doma i kuhanog vina dok gledam ''Žive mrtvace'' s dragim. Zašto bih plaćala preskupe upade za ''DJ-a'', kad na kućnom tulumu mogu uslišiti svaku svoju glazbenu želju, od pirskih do elektronskih, ovisno što ekipa hoće? Ionako radim bolje prijelaze. Zašto bih, pobogu, riskirala poglede i upade “à la Vuco” raznih rubnih tipova kad su trilijun puta veće šanse da frajera koji ti odgovara upoznaš dok se baviš onom aktivnošću koju si istražila online i sada ste oboje tu iz istih razloga? Netko će reći ''gdje ti je mladost'', a ja šutim. Kako objasniti tom nekom da je življenje za vikende stvar prošlosti, a da tamni kolutovi ispod očiju nisu izraz mladenačkog duha. I ovdje ne govorim o tome kako kad dolete tridesete, odleti snaga za partijanjem preko tjedna.
U vremenu globalne ekonomske krize ne iznenađuje što smo oprezniji oko toga kako ćemo trošiti zarađen novac. Generacijski neskloni rizičnim potezima, niski ulozi su ono što nas najviše privlači kod ostajanja kod kuće. U vremenu kad je malo što stabilno i sve virtualno, sviđa nam se opcija koja, u najgorem slučaju završi tako da zaspemo usred filma s kokicama u ustima. S druge strane, ako izađemo - sve je moguće! Možda ćemo imati avanturu života, upoznati NJEGA, probati najbolje pivo, ismijati se kao nikada i doživjeti najbolji seks. Možda se sve to dogodi u istoj večeri! No u ovoj opciji, najgori slučaj je prilično tužna varijanta - prazan novčanik, zadimljena kosa, mutan pogled i slomljeno srce. Zato sam počela svoje izlaske birati opreznije nego outfite i život mi je samo postao bolji. Pripadam generaciji (i ne sramim se toga) koja je vrlo brzo shvatila luksuz ostajanja doma. Već vidim – mnogi će me prijatelji napasti nakon ovog teksta da sam ''mašila ceo fubal'', da to nije istina, da oni itekako idu van, da nije njihov duh slomljen, kako ih se samo usuđujem svesti na kauč krumpire... To će vjerojatno tipkati vikendom kad su ostali doma. Ljude boli kad im kažeš da biraju ekran prije nego podij, kao da su prekršili neko nepisano pravilo i iznevjerili mladost. Ali svaki put kad bih se natjerala da izađem jer ''tko zna što bih mogla propustiti'' nije mi bilo dobro. Pozdravljam se zato s forsiranjem ''mlada sam, luda sam'' mentaliteta koji mi drugi nameću i mogu ti samo savjetovati isto. Idem leći kada želim i budim se odmorna za nove, dnevne avanture. Dosta mi je žene-ekstenzije, napamet naučenih upada, dima u kosi, smrzavanja, loše glazbe i još gorih odluka. Mlada jesam, tol'ko luda – ipak nisam. Uvukla sam se u dekicu, imam pored sebe imam čašu kuhanog vina, domaći štrudel od jabuke (hvala bako), na ekranu kreće ''Prozor u dvorište''. Kad prestanem gledati film na televiziji, svježa i odmorna, s guštom krenem živjeti svoj.
Tekst je preuzet iz Budi.IN Chica uz koji dobivate Argentumov srebrni privjesak u obliku srca. Novi Budi.IN Chic potražite na kioscima.