Julius Meinl Poetry projekt - poezija mijenja svijet
Cilj projekta bio je istaknuti važnost poezije u današnjem svijetu te pokazati kako poezija može učiniti svijet ljepšim. Reakcije okoline i opća prihvaćenost potvrda su da je Julius Meinl uspio u svom naumu, a njihov projekt pronašao put do krajnjeg korisnika i svih onih koji uživaju u ispijanju kave.
Kako i sam predsjednik uprave tvrtke Julius Meinl Bonfanti, Luigi Simonetta kaže: „Esencija kulture bečkih kavana je vječna potraga za inspiracijom, a Julius Meinl kao ambasador te filozofije oživljava poeziju, motivira ljude diljem svijeta u njihovoj potrazi za kreativnošću. Naša vizija je unijeti poeziju u svakodnevni život kako bismo ljudima pokazali da ona može promjeniti svijet.
Postavili smo si pitanje: Možemo li u svijetu kojim upravlja beživotna tehnologija, ubrzani tempo života i pohlepa za novcem zastati samo na trenutak? Može li poezija inspirirati i potaknuti ljude da daju priliku osjećajima? Mogu li osjećaji biti nova valuta? Mi mislimo da mogu i zato smo na Međunarodni dan poezije uveli novu valutu – osjećaje, jer vjerujemo da su osjećaji vrijedniji od novca.“
A priliku da prvi svoju kavu u 2015. godini plaćaju stihovima imali su Milana Vlaović, Jelena Veljača,Judita Franković, Enes Vejzović, Andrea Andrassy, Duško Modrinić te mnogi drugi koji su u Vinyl Baru u Bogovićevoj ulici doživjeli i iskusili svu ljepotu i čari poezije. Tim povodom Julius Meinl je svim lokalima koji su prošle godine sudjelovali u aktivaciji za dnevnu inspiraciju poklonio i posebnu knjigu u kojoj se nalazi 1000 najljepših stihova, a koji su prikupljeni prošle godine upravo na Svjetski dan poezije. Druženje u Vinyl baru bilo je odličan povod obilježavanja Svjetskog dana poezije te nastavak uspješne Julius Meinl vizije u želji da njihova ideja i u 2015. godini nastavi prepoznatljiv put Poetry projekta.
U 2015. godini tvrtka Julius Meinl odlučila je ljestvicu podići na globalnu razinu kolektivnog slavlja istinskih vrijednosti – poezije i osjećaja. Povodom toga Julius Meinl je ovaj svojevrsni fenomen proširio na globalni nivo te se 21. ožujka na Svjetski dan poezije u preko 23 zemlje i 1100 lokala kava plaćala stihovima. Vođena emocijama, tvrtka Julius Meinl je upravo na Svjetski dan poezije pokazala da su osjećaji vrijedniji od novca, a da je poezija jedinstvena valuta plaćanja.
Nastavak ove poetične priče možete pratiti na:
https://www.facebook.com/
Više slika pogledaj u galeriji...