Iz Danske u Hrvatsku - dvije prijateljice pokrenule su brend eko opreme za djecu

BabiesByBabes
Vidi originalni članak
  • Astrid i Dorotea pokrenule su svoj brend Babies by Babes još u Danskoj, a nakon toga su se odlučile vratiti u Hrvatsku
  • Kao alternativu plastičnim proizvodima, nude jedinstvene komade za roditelje i djecu u sklopu zero waste pokreta
  • Otkrile su kako su došle na ovu ideju, zašto su se vratile u Hrvatsku, ali i kako je tržište reagiralo na njihove proizvode

Mala, ali motivirana tvrtka, kako Babies by Babes kažu za sebe, čini poseban brend koji pomaže roditeljima da pronađu sigurne i kvalitetne alternative plastičnim proizvodima - torbe, prostirke, jastuke, grickalice za zubiće koji rastu i drugu opremu. Pokrenule su je dvije prijateljice, povratnice iz Danske, Astrid Dimitrijević i Dorotea Mirčetić.

Danas žive u Hrvatskoj, a otkrile su nam kako je nastala ideja o pokretanju brenda, kako se snašao na hrvatskom tržištu, ali i kako to da su se s njim vratile "kući".

Nakon završenog školovanja inspirirane zelenim načinom života koji je sveprisutan u Skandinaviji dugogodišnje su prijateljice, iako različitih osobnosti i karaktera, odlučile udružiti snage i same postati dio zero waste pokreta. Ono što ih razlikuje od mnogih drugih brendova je proces proizvodnje. "Svi naši proizvodi izrađeni su od ostataka tkanine i tekstilnog otpada koji sprječava prekomjernu proizvodnju tekstila te nudi jedinstvene komade za dobru stvar. Proizvedeni su u okviru visokokvalitetnih postupaka kontrole, ručno izrađeni i dizajnirani u Hrvatskoj s ljubavlju i brigom za čovječanstvo i prirodu", objašnjavaju Astrid i Dorotea.

A ideja je nastala još 2018. godine dok su živjele u Danskoj. "Ideja je započeta 2018. godine u Danskoj gdje smo Dorotea i ja sudjelovale na raznim edukacijama i tečajevima od kojih je jedan organizirao sajam Entrepreneurial Weekend by StartupBoost & Fynske Bank gdje se omogućuje mladim i potencijalnim poduzetnicima prezentacija ideja široj publici. Naša ideja je bila proizvodnja ekološki prihvatljivih, redizajniranih i recikliranih proizvoda, a izazvala je veliki broj pozitivnih komentara", prisjeća se Astrid.

Život Od kreativne ideje do obiteljskog biznisa: Ovako je nastala Svicha, brend koji donosi najmirisnije blagdane

"Inače u Danskoj takav koncept poslovanja-recikliranje-redesign second hand odjeće te uporaba tekstilnog viška nije stran niti neuobičajen te je potražnja za takvim proizvodima velika", dodaje. Tamo je ekologija među bitnijim stavkama svakodnevnog života. "Ove godine smo istu misiju i viziju preusmjerili na hrvatsko tržište u nadi da će naša usluga i finalni proizvod biti dobro prihvaćeni", kažu prijateljice. Dodaju i kako je recikliranje, kupnja u second handu trgovinama i ponovno korištenje proizvedenih stvar na Zapadu iznimno zastupljeno.

A nostalgija prema Hrvatskoj ono je što je prevagnulo u donošenju konačne odluke o mjestu otvaranja tvrtke. "Odlučile smo realizirati svoju ideju u Hrvatskoj jer smo uočile da toga ovdje nema u dovoljnoj mjeri. Informacije govore da u prosjeku obitelj u zapadnom svijetu baci oko 20 kg odjeće mjesečno. Odjeća se gomila na odlagalištima ili se spaljuje dok se samo 15% odjeće donira ili reciklira. Naš cilj je da se i Hrvatska podigne na ljestvici ekologije i modne održivosti, da se učinkovito upravlja resursima po načelima kružne ekonomije, otvaraju nova radna mjesta u sektoru uporabe otpada i recikliranja te da brand koji bude plasiran na vanjsko i unutarnje tržište postane reprezentativan i prepoznatljiv", objašnjava Astrid.

"Misija je brenda jest probuditi svijest o zagađenju i masovnoj proizvodnji otpada i ponuditi modernije rješenje za upotrebu već proizvedenih komada odjeće koristeći ekološke, samoodržive materijale u što također spada i primjena rabljenih komada odjeće i tekstilnog viška", ističe dodajući da su za ručno oslikavanja i personaliziranje proizvoda zaduženi mladi umjetnici, slikari i dizajneri.

Suradnice i prijateljice posebno su ponosne na suradnju s Udrugom Kamensko i podržavaju žene koje stoje iza njega. A dodaju i kako su baš zbog toga njihovi proizvodi jedinstveni. "Budući da su svi veliki i mali ljudi jedinstveno posebni, tako su i svi naši proizvodi. U našoj ponudi nema identičnih proizvoda koji nam omogućuju da pružimo ekskluzivne i jedinstvene komade", otkrivaju.

Funkcionalnost i sigurnost proizvoda za najranjivije male ljude i stimulacija za rast i napredak djece u njihovom je fokusu, a prije svega ih kombiniraju i s najboljim materijalom i privlačnim dizajnom. Posebno se ponose kreativnim, modernim i kvalitetnim proizvodima. "Naše kolekcije sastoje se od svestranih proizvoda koji su dizajnirani da se međusobno nadopunjuju osiguravajući maksimalnu udobnost uz poticanje maštovite igre", objašnjavaju.

"Nedugo nakon povratka u Hrvatsku, tijekom pokretanja firme, Dorotea je saznala da će postati mama", kažu nam. Upravo je ta vijest dodatno obogatila njihovu viziju, a zatim su kroz trudnoću i razgovor s drugim majkama analizirale tržište dječjih proizvoda. Tako su uspješno izradile prvu kolekciju sigurnih i održivih dječjih proizvoda.

Life&style Napustile su dobro plaćeni posao i pokrenule svoj - pogledaj što sada rade

Sada su u procesu razgovora s nekoliko investitora, ali su zadovoljne interesom i odazivom potencijalnih kupaca, trgovačkih lanaca specijaliziranih za prodaju dječjih proizvoda, dječjim čuvalištima i ostalim potencijalnim klijentima, ponosno zaključuju Dorotea i Astrid.

Posjeti Miss7.24sata.hr