I omiljena prijateljica Rachel i Victoria Beckham nakratko su posenilile u urnebesnoj reklami koja je oduševila svijet
- Svega par dana uoči Super Bowla koji je na rasporedu ove nedjelje, svjetlo dana ugledale su urnebesne Uber Eats reklame koje su nas pošteno nasmijale
- Za snimanje svojih najvažnijih reklama na svijetu odabrali su dva para - Victoriju i Davida Beckhama te par kojeg su izvukli iz nostalgijom natopljenog naftalina - Rachel i Rossa iz legendarnih 'Prijatelja'
- Poruka koju šalju kristalno je jasna - zaboraviti se može i najnevjerojatnije stvari, ali Uber Eats nikada, a odaslali su je kroz super simpatične scenarije
Dajemo ruku u vatru da nam se svima barem jednom dogodilo da smo, uspjevši zaboraviti nešto bitno, ili bolje rečeno toliko bitno da je u domeni onih stvari koje bismo trebali znati i kada nas netko probudi usred noći, došli do zaključka da nam je mozak očito pretrpan mnoštvom nekih drugih podataka, malčice zakržljao.
Upravo je oko ove ideje Uber Eats osmislio svoje Super Bowl reklame, glavne uloge prepustivši dvama parovima - Victoriji i Davidu Beckhamu te jednom paru kojeg su izvukli iz nostalgijom natopljenog naftalina - Rachel i Rossu iz legendarnih 'Prijatelja'. Poruka koju šalju kristalno je jasna - zaboraviti se može i najnevjerojatnije stvari, ali Uber Eats nikada, a odaslali su je kroz dvije super simpatične reklame kojima su uspjeli nasmijati cijeli svijet.
U jednoj, Jennifer Aniston odlazi na parkiralište studija od svoje asistentice preuzeti Uber Eats vrećicu sa svojom narudžbom, a asistentica joj priznaje da nije imala pojma da se sve što je kupila uopće može nabaviti preko Uber Eatsa i da se mora potruditi to zapamtiti. “Znaš kako kažu - da bi nešto zapamtila, nešto drugo moraš zaboraviti”, odgovara joj Rachel u trenutku kada se pojavljuje David Schwimmer aka Ross kojeg se ona očigledno ne uspijeva sjetiti. Dok ju on oduševljeno ide zagrliti, ona se odmiče i pita ga: “Jesmo li se mi upoznali?”
A baš kao što je Jennifer uspjela zaboraviti svog televizijskog partnera i kolegu, Victoriju Beckham i njezinog supruga Davida mučilo je ime grupe u kojoj se proslavila. “Sjećaš li se kad si bila Pepper Lady?”, pita je on, na što mu ona zbunjeno odgovara da je mislila da su se zvale Cinnamon Sisters.
Iako su reklame već sada privukle ogromnu pažnju, jasno je da njihovih 5 minuta ili bolje rečeno nekoliko sekundi koliko će trajati njihovo emitiranje tek stiže, budući da je Super Bowl na rasporedu ove nedjelje, i budući da će prijenos, ako je suditi prema prethodnim godinama, gledati više od 110 milijuna gledatelja. Vjerujemo da zvijezde poput Prijatelja ili Beckhamovih nije bilo nimalo jeftino angažirati, kao ni platiti emitiranje reklama tijekom Super Bowla, ali jedno je sigurno - koliko god da ih je cijela priča koštala, itekako će od nje profitirati. I to je računica koju Uber Eats nikada neće zaboraviti!