Dolce & Gabbana lansirali su luksuzni parfem za pse! Kažu da je "delikatan" i "karizmatičan"

Dolce & Gabbana Dolce & Gabbana, parfem za pse Fefe
Vidi originalni članak
  • Naravno da za naše četveronožne ljubimce želimo sve najbolje, a sada možemo nabaviti i luksuzni miris kreiran posebno za njih
  • Naime, talijanski brand Dolce & Gabbana kreirao je svoj prvi miris za kućne ljubimce 
  • Riječ je o mirisu za pse Fefé, koji je nazvan po psu suosnivača brenda Domenica Dolcea 

Ako vjerujemo u izreku da je pas čovjekov najbolji prijatelj, Dolce & Gabbana je to sada uzdigao na novu razinu s predstavljanjem svoje najnovije luksuzne parfemske maglice za pse. „Bezuvjetna ljubav”, „vjeran” i „razigran” neke su od riječi u središtu najnovije kampanje talijanske modne kuće za novu mirisnu maglicu za pse bez alkohola.

„Ja sam nježan, autentičan, karizmatičan”, počinje reklama dok se prelistava snimka fino njegovanih jazavčara, čivave i bišona koji sjede na stolici. „Jer ja nisam samo pas, ja sam Fefé."

Parfem za pse Fefé košta 99 eura, a miriše na tople note ylang ylanga, mošusa i sandalovine. Nova luksuzna maglica za pse ima 24-karatnu pozlaćenu šapu na staklenoj bočici, a kupcima se nudi i ekskluzivna Dolce & Gabbana ogrlica za pse s etiketom.

Postoji li tržište za Fefé – nazvan po psu suosnivača brenda Domenica Dolcea – ostaje za vidjeti. Mirisi za pse nisu najnovija stvar, ali jedan ovako luksuzan vrhunske modne kuće je prvijenac. Ali, prve reakcije za proizvođača su obećavajuće. 

Life&style Ove nesnosne vrućine nisu ugodne niti našim ljubimcima: evo kako im olakšati

„Odmah smo distribuirali Fefé diljem Europe, u SAD-u, a zatim ćemo se, malo po malo, širiti; već je dostupan online“, rekao je Stefano Gabbana, suosnivač brenda. “Tržište je dobro reagiralo; svi su poludjeli nakon objave.” 

Osim toga, očekuje se da će do 2030. globalna industrija kućnih ljubimaca – uključujući veterinarsku njegu, hranu za kućne ljubimce i farmaceutske proizvode, narasti na 500 milijardi dolara godišnje sa dosadašnjih 320 milijardi dolara, navodi se u izvješću Bloomberga iz 2023. godine. Diana Rosero-Pena, Bloombergova analitičarka i koautorica izvješća, izjavila je: „Svjedoci smo velikog porasta potrošnje na kućne ljubimce i očekujemo da će se to nastaviti do 2030. godine. Potrošači su spremni platiti sve više i više za razne artikle za svoje kućne ljubimce."

Ali, RSPCA (Britansko kraljevsko društvo za prevenciju okrutnosti prema životinjama) je upozorio da se ne preporučuje petljati s njuhom pasa tako da se na njih stavlja dodatni miris, upozoravajući da bi im taj miris mogao biti ne samo neugodan nego i omesti njihovu sposobnost povezivanja s okolinom. Psi se oslanjaju na svoje osjetilo mirisa za komunikaciju i interakciju s okolinom, kao i s ljudima i drugim životinjama. Stoga RSPCA savjetuje da se izbjegavaju proizvodi s jakim mirisima kao što su parfemi ili sprejevi, osobito zato jer neki mirisi mogu biti jako neugodni za pse.

Nekako sumnjamo da će to upozorenje utjecati na prodaju, ali i ovo upozorenje treba imati na umu…

Life&style Savršeno mjesto za druženje sa psom po ljeti, a tvoj Rex može se i osvježiti u bazenu!

Posjeti Miss7.24sata.hr