Giovanni Cernogoraz novo zaštitno lice tvrtke Luxottica

Olimpijski pobjednik i dvostruki europski prvak u trapu Giovanni Cernogoraz novo je zaštitno lice tvrtke Luxottica, vodećeg dobavljača prvoklasnih, luksuznih i sportskih naočala.
Vidi originalni članak

Oči su najvažnije ljudsko osjetilo jer njima primamo 90% svih informacija iz okoline. Zahvaljujući njima možemo doživjeti neke od najdubljih emocija, kao i ostvariti nevjerojatne rezultate u brojnim profesijama. Zato taj dragocjeni dar ne smijemo uzimati zdravo za gotovo.

Upravo zahvaljujući oštrom vidu i mirnoj ruci, Giovanni niže vrhunske sportske rezultate i zato nikada ne propušta redovite godišnje preglede vida.

''Ako želite ostati na tragu svojih želja, onda nikada nije prerano za preglede vida – jer kada dobro vidite svoj cilj, onda ga je i lakše ostvariti, bez obzira koliko ambiciozan bio'', istaknuo je Giovanni.

Tvrtka Luxottica sa svojim vodećim markama Ray-Ban, Vogue i Oakley ponosna je na novo zaštitno lice i raduje se uspješnoj suradnji.

''Izuzetno smo ponosni na suradnju s olimpijskim pobjednikom kao što je Giovanni. Njegovo oštro oko donijelo je veliko veselje cijeloj Hrvatskoj 2012. u Londonu te vjerujemo da će njegova poruka motivirati što veći broj ljudi na redovite preglede koji su najbolje jamstvo da ćemo što duže uživati u bogatstvu doživljaja koje nam pruža čulo vida'', rekao je Edi Stiz, Country Manager Luxottice Jugoistočne Europe.

Posjeti Miss7.24sata.hr