Erykah Badu je novo lice Givenchyja
"Ma dajte, Erykah je ikona", objasnio je Riccardo Tisci za portal Style.com i dodao: "Ono što želim je da moja kampanja širi ljubav. Već tri sezone angažiram ljude koji nešto predstavljaju – oni su vrhunski umjetnici, prekrasne ili stylish žene, modeli u koje vjerujem. To je poput obiteljskog portfolia."
Navodno je poznati dizajner mislio upravo na Eryku Badu dok je kreirao proljetnu kolekciju koja je nastala pod japanskim i afričkim utjecajima. Svoju novu muzu naziva najstylish ženom koju je susreo, jer ima dobar smisao za boje i proporcije. Nakon što se već godinama priča o rasizmu unutar modne industrije u kojoj samo rijetke žene koje nisu bjelkinje mogu uspjeti. Međutim, sve više modela koje nisu konvencionalne ljepotice uspijeva izgraditi karijeru. Tisci je za ovu kampanju uz Eryku odabrao Mariu Borges, Riley i Asiu Chow.
"O tome se mnogo govori ove sezone. Ja sam otkrio Joan Smalls, Mariu Borges, mnogo tamnoputih djevojaka koje sam oduvijek podupirao. Odgojen sam i odrastao u kulturi i obitelji koje su me učile da smo svi jednaki", istaknuo je dizajner.