Upoznajte seksi parfeme Toma Forda

Provokativan dečko modne industrije, neponovljivi šarmer, džentlmen bez mane, kreativni genij, zlatna koka...
Vidi originalni članak

Puno je epiteta koje krasi Toma Forda, osebujnu ikonu modne scene, u čiji opus spada sve od dizajniranja, stvaranja kozmetike, režiranja filmova pa i  do svojevrsne izrade kostimografije. Naravno, samo za probrane. Iako čvrsto stoji iza svoje modne linije, Fordova najaktualnija opsesija su parfemi, ujedno novitet u Hrvatskim parfumerijama, pa je krajnje vrijeme da ih predstavimo.

Ford ulazi u svijet ljepote 2005. godine, kada potpisuje ugovor s Estée Lauder, i izdaje nekoliko proizvoda kao kreativni suradnik, dok 2006. godine pod njihovim okriljem stvara Tom Ford Beauty. U Fordovoj beauty liniji nalaze se dekorativna kozmetika i parfemi, a prvi proizvod koji izdaje sa svojim imenom je miris "Black Orchid", koji i danas ostaje bestseller. Već prvi parfem, iako komercijalan i namijenjen ženama, otkriva u kojem smjeru će se njegov brend kretati; seksepilno, mračno, prigušeno i uniseks. Upravo zato ne iznenađuje kako većinu kupaca "Black Orchida" čine upravo muškarci... Njegova regularna linija parfema sadrži neke od atraktivnih hitova (i najprodavanijih bočica) poput "White Patchouli", "Grey Vetiver", "Noir" i "Violet Blonde". Ipak, zvijezde se kriju negdje drugdje!

2007. Ford stvara "Private Blend collection", kolekciju od 12 mirisa stvorenih s idejom da jednu esenciju naglašavaju do savršenstva i mogu se miješati jedni s drugima kako bi stvorili specifičan miris. Sam Ford je izjavio kako je ova kolekcija u stvari njegov privatni laboratorij koji stvara mirise koji na tržištu ne postoje i vrlo su svojstveni njemu; naravno, nadodaje kako baš svi mirišu kao muške prepone... Svaki parfem nosi inspiraciju glamuroznom prošlošću pojedine esencije, a predstavlja čistu sofisticiranost i luksuz, što istančanim i vrlo jakim mirisom, što elegantnim dizajnom bočice. Kolekcija se tijekom godina širila, pa danas sadrži i tzv. ljetne edicije, "zelene" parfeme i liniju s mirisom mračne strane cvijeća. Najpopularniji miris ostaje "Tabacco Vanille", zagušljivo slatkasti parfem kojega koriste i mnoge zvijezde, recimo Cara Delevingne.

Očekivano, niti ovaj Fordov projekt nije mogao proći bez skandala, u kojemu on, izgleda, i potajno uživa. Parfeme prate izrazito seksepilne reklamne kampanje, vrtoglave cifre i jedan vrlo upitan miris. Naime, navodno parfem "Tuscan Leather" neodoljivo podsjeća na miris kokaina, što otvoreno i oduševljeno komentiraju njegovi klijenti. Međutim, je li asocijacija pronađena u opojnoj drogi, nikad nije potvrđeno. 

via GIPHY

 

Zašto parfemi? Ulaz u svijet parfema bio je zapravo vrlo privatne prirode. Iz njegove perspektive, miris je, baš poput hrane ili glazbe, osjetilni stimulans; u nama pobuđuje emocije, vraća sjećanja i kreira nova. Upravo zato parfem smatra nečim što je iskonski naše, nije samo modni dodatak već je esencijalan dio persone. Izgleda da Ford želi uči u našu intimu i tu se zadržati... Ne možemo reći da se protivimo.

 

Posjeti Miss7.24sata.hr