U Hrvatsku je stigla Becca - make up brend koji je izmislio sjaj kože!
Kad god se priča o strobingu, highlighterima i sjaju u globalu, Becca Cosmetics je jedan od prvih brendova koji nam pada napamet. Oni su prije "glow" trenda bili ti koji su propagirali izgled sjajne kože, pa nije ni čudno da danas imaju neke od najboljih highlightera svih vremena. Upoznaj ovaj malo skuplji, ali itekako "vrijedan svake lipe" brend koji će se pobrinuti da tvoja koža izgleda sjajno i svjetski dobro. Najbolje da krenemo odmah u glavu - puderi su oko 300 kuna, primeri oko 270 kuna, rumenila oko 260 kuna, highlighteri oko 290 kn i korektori oko 220 kuna.
1. Malo o povijesti...
Becca je krenula kao "indie" brend, danas je dio Estée Lauder kompanije i na tržištu je već 15 godina. Poznati su po tome da stavljaju naglasak na kožu, rade proizvode koji je uljepšavaju i daju fantastičan sjaj, ali i zato što uvijek rade 50% svijetlih i 50% tamnih nijansi u svakom izdanju proizvoda za kožu, što se čini vrlo pošteno!
2. Njihov highlighter je postao kultni proizvod zbog vloggerice
Kad je 2015. Jaclyn Hill u videu isprobala jedan od The Shimmering Skin Perfector highlightera i opako ga pohvalila, skoro istovjetno prodaja tog proizvoda se utrostručila i postao je best seller u Sephori. Naravno, nakon toga su se obratili Jaclyn da zajedno kreiraju highlighter i tako nastaje legendarni "Champagne Pop" u boji šampanjca s primjesom tona breskve, jedan od najpoznatijih highlightera svih vremena, koji se u 20 minuta prodao u 25 tisuća primjeraka. Doslovno, tražio se primjerak više, pa su i dodatne limitirane edicije ovog proizvoda bile jednako rasprodane isti tren kad bi izašle.
3. Obožavaju je i poznati
Chrissy Teigen je njihov highlighter u nijansi "Rose Gold" nazvala najboljih highlighterom na svijetu (a kasnije također ostvarila dvostruku suradnju s brendom!), dok je poznato i da ih Mario Dedivanovic koristi na sestrama Kardashian - po cijelom tijelu!
4. Pakiranja im imaju skriveno značenje
Iako su oni "all about that glow", njihova pakiranja su vrlo bazična - uvijek su mat smeđa i mat srebrna, s naznačenim, izrezbarenim logom. No upravo je taj manjak sjaja namjeran; htjeli su pomalo muževno pakiranje kako bi bilo opreka onome što je unutra - smatraju svoja pakiranja manekenkom koja je "off-duty" - ona je prirodna, cool i chic, a istovremeno prekrasna i ženstvena.
5. Voda im je top sastojak
Iz Becce tvrdi da su im puderi toliko dobri jer imaju veliki udio vode, koja omogućuje laganu aplikaciju i stapanje s kožom za potpuno prirodan izgled.