Svi googlaju papreno skup čudotvorni balzam za usne napravljen prema željama Sofije Coppole
- Ako je vjerovati insajderima beauty industrije, nalazimo se usred ere kozmetičkog minimalizma, što potvrđuju i TikTok trendovi, ali i beauty lookovi koje smo imali prilike vidjeti na Met Gali
- Kozmetički je minimalizam potvrdu dobio i u obliku najnovijeg internetskog hita - balzama za usne koji je nastao u suradnji Augustinusa Badera i Sofije Coppole
- Jedan od uvjerljivo najskupljih balzama za usne svakodnevno broji tisuće pretraživanja na Googleu, unatoč paprenoj cijeni od 40 eura, a dolazi u tri predivne nijanse
Dani intenzivnog smokey eyesa, izražajnih kontura i usana u jarkim nijansama su, čini se, iza nas jer se, barem ako je vjerovati insajderima beauty industrije, nalazimo usred ere kozmetičkog minimalizma. Osim posljednjeg velikog TikTok trenda u prilog kojega su išli i beauty lookovi koje smo imali prilike vidjeti na Met Gali, kozmetički je minimalizam potvrdu dobio i u obliku najnovijeg internetskog hita - balzama za usne koji je nastao u suradnji Augustinusa Badera i Sofije Coppole.
Jedan od uvjerljivo najskupljih balzama za usne svakodnevno broji tisuće pretraživanja na Googleu, unatoč paprenoj cijeni od 40 eura, a ova na prvi pogled neobična suradnja dogodila se zahvaljujući omraženoj praksi u svijetu kozmetike - diskontinuiranju proizvoda koje volimo. Naime, Sofia Coppola nikada nije prežalila formulaciju ruža kojeg je još davnih dana redovito kupovala u jednoj drogeriji u Parizu, a Augustinus Bader odlučio joj je uslišiti želju i rekreirati obožavani proizvod.
Formulacija ovog balzama sadrži inovativnu tehnologiju TFC8 kultnog Augustinus Bader brenda koja pomaže u ublažavanju agresora iz okoliša i aktiviranju regeneracije tkiva, a nijanse u kojima dolazi inspirirane su bojom usana umrljanih bobicama Natassje Kinski iz filma 'Tess of the d’Urbervilles' Romana Polanskog iz 1979. godine.
Kako je sama Sofia priznala, Baderov balzam za usne i inače je jedan je od njezinih beauty favorita pa je bila silno uzbuđena kada je brend pristao na suradnju i stvaranje tonirane verzije. Balzam dolazi u tri nijanse - nježnoj ružičastoj koja se temelji na nijansi već spomenutog diskontinuiranog ruža za usne, koraljnoj crvenkastoj kao stvorenoj za ljeto, i trećoj, najtamnijoj nijansi koja zahvaljujući ljubičastom zemljanom tonu izgleda kao dublja nijansa naših usana.