Dugoiščekivani parfem Prada Paradoxe izašao je na tržište i izazvao pomamu - evo zašto je toliki hit
- Dugo se nije digla takva strka kao oko novog Pradinog parfema Paradoxe
- Dijelom je to zasigurno i radi uspjeha parfemske vodice Candy, ali i radi odlične PR kampanje koju je režirala Emma Watson koja je ujedno i zaštitno lice Pradinog parfema
- Evo kakav je miris Prada Paradoxe Eau De Parfum te što o njemu kaže Emma
Prada je dominirala sferom luksuznih mirisa sa svojom slatkom i dopaminskom parfemskom vodom Candy Eau De Parfums. Sada su se vratili, dodajući novi miris u kolekciju. Prada Paradoxe Eau De Parfum dugo je očekivani parfem luksuznog brenda, pakiran u ikoničnom obliku trokuta, koji su svi s nestrpljenjem očekivali. Prvi dojmovi su važni, a ambalaža za novi miris je super luksuzna što bočicu čini savršenim dodatkom svakom #shelfieju.
Kampanju za Prada Paradox režirala je Emma Watson
Ne samo što je zaštitno lice novog Pradinog parfema, već je mlada glumica i aktivistica Emma Watson i režirala čitavu kampanju za Prada Paradoxe. U intervjuu o ovoj suradnji, Emma je istaknula kako joj je bio zanimljiv koncept žene koja je paradoks te kako je Pradina ponuda došla u pravo vrijeme kada je odlučila da želi nešto režirati.
“Privukao mi je pozornost. Stvarno sam željela biti dio nečega što ženama daje više snage, slobode, moći i samopouzdanja. To je ono što osjećam kada čitam priču o tome zašto je Prada Paradoxe stvoren. Odmah sam osjetila da sam uvijek bila paradoks. Prada Paradoxe mi je dao dopuštenje da to budem.”
Emma ističe kako ono što su također željeli postići je slaviti multidimenzionalnost žena te da je Paradoxe za ženu koja 'nikad nije ista, a opet uvijek beskompromisna'.
Seksi, ali slatki miris cvjetne snage
Modni brandovi oduvijek su išli u jasnom smjeru s brendiranjem svojih mirisa. Prada se ponosi stvaranjem bogatih, cvjetnih, ali odvažnih mirisa koji bi svakome mogli pomoći da otključa te delikatne i radosne osjećaje nostalgije. Luksuzni brend je za ovaj parfem odabrao onaj ultimativni seksi, ali slatki miris cvjetne snage.
Kultni miris koji Kate Moss uvijek ima u torbici oduvijek koristi i njezina mama
Oni koji su ga isprobali tvrde da, iako se radi o slatkom mirisu, on je zreo i kompleksan, s malim mošusnim tragom koji čini stvari zanimljivima radi čega se može svidjeti i onima koji inače nisu ljubitelji slatkastih nota. Udobno smješten u obitelji mirisa cvjetne boje ambera, upija senzualnu žensku energiju sa samo nekoliko prskanja. Gornje note sadrže jako voljeni bergamot, citrusnu mandarinu i akord kruške, s pupoljcima nerolija, te bazom od vanilije i jantara. Zašto "paradoks"?
Paradoxe sadrži inovativne sastojke, paradokse ikoničnih sastojaka za nove mirisne senzacije: ponovno otkrivanje svježine s prvom ekstrakcijom pupoljaka nerolija, kako bi se uhvatila svježa dimenzija cvijeta. Ponovno otkrivanje senzualnosti s Ambrofix™, bio-pretvorenim jantarom, koji otkriva živu toplinu. Ponovno otkrivanje intenziteta kroz novu revolucionarnu molekulu mošusa: Serenolide™, za intenzivan, ali suptilan i ugodan trag koji se primjećuje od samog vrha.
S nježnom mješavinom bezvremenskog buketa cvijeća u svom avangardnom potpisu, miris obuhvaća ono što brend naziva "sve paradoksalne dimenzije mirisa i sebe". Ako te zanima cijena, na douglas.hr bočica od 100 ml košta 1115,00 kuna, no posroje i manja pakiranja od 50 ml i 30 ml.