Poznati kozmetički brend Lush trajno se povukao s društvenih mreža, počinje li velika revolucija?

Shutterstock
Vidi originalni članak
  • Popularni britanski brend kozmetički brend Lush nestao je s društvenih mreža
  • Ističu kako su postale toksične i ne utječu pozitivno na mentalno zdravlje ljudi, a odlukom su zadovoljni iako su izgubili 10 milijuna funti
  • Ipak, ostali su prisutni na samo dvije platforme u čiji način rada još uvijek vjeruju

Poznata britanska kozmetička kuća Lush nestala je s popularnih društvenih mreža. Već tjedan dana zatvoreni su im svi službeni računi na Facebooku, Instagramu, TikToku i Snapchatu i to u svih 48 zemlja u kojima je brend prisutan.

Njihov je razlog hvalevrijedan, a potez je stigao u najizazovnijem danu u godini za koji se mnoge takve tvrtke pripremaju i godinu dana unaprijed - na Crni petak. I danas mnogi stručnjaci proučavaju ovu veliku promjenu i imaju podijeljena mišljenja.

Odluka je naravno izazvala različite reakcije, ali tvrtka iza nje čvrsto stoji iako joj je donijela gubitak od 10 milijuna funti. Izvršni direktor Mark Constantine odlučno je rekao da za njih povratka nema sve dok platforme ne promijene pristup prema korisnicima i počnu više cijeniti i slušati realnost i shvatiti na koji način utječu na mentalno zdravlje ljudi.

Noviteti Lush osvaja svijet dekorativne kozmetike

Njihovi su računi imali više od 10 milijuna pratitelja koji će ih odsad moći pratiti samo na dvije platforme. Naime, Lush se ipak zadržao na Twitteru i YouTubeu, a Constantine je ostanak opravdao načinom rada ovih internetskih platformi nazvavši ih manje toksičnima. "S njih se čovjek može maknuti puno lakše bez da postaje ovisan o njima", objasnio Constantine. "Gledali smo algoritme i nabijali su sadržaj direktno u korisnika i poticali bezumno pregledavanje vijesti", rekao je za BBC.

Njihov potez ne iznenađuje u potpunosti, jer i ranije su podržavali političke kampanje i naglašavali važnost otvorenosti i slobode inerneta. Osim toga, već su se jednom s mreža povukli upravo zbog - borbe s algoritmima. Nezdravi pristup društvenih mreža, osobito za mlađe generacije koje na njima provode puno više vremena, natjerao je kozmetičkog giganta da svoju slavu iskoristi i pokrene (pozitivne) promjene.

Ipak, budući da njihove korake u prošlosti drugi veći i poznatiji brendovi nisu slijedili, pitanje je hoće li se to dogoditi ovaj put. Što se pak strategije kuće tiče, dok je neki hvale i ističu kako je to odlično rješenje, drugi smatraju da su pogriješili i da su zapravo pravi problem - influenseri, a ne same mreže, piše Business Live. Ako njihov potez u velikoj svjetskoj industriji i mašineriji društvenih mreža i ostane sam (ili barem do sljedeće prilike), poruka koju šalju izuzetno je važna i nadamo se da će joj glas još i jače odjeknuti. 

 

Posjeti Miss7.24sata.hr