Ovo su neki od najmoćnijih beauty brendova na svijetu - svi obožavaju njihove proizvode!

Instagram @merit
Vidi originalni članak
  • Selena Gomez postala je milijarderka, ali ne zahvaljujući glumačkoj ili glazbenoj karijeri, nego svom beauty brendu - Rare Beauty
  • Ovaj brend je dokaz toga kako celebrity osnivač i snažna misija mogu dovesti do nevjerojatnog uspjeha u beauty industriji
  • Koji su trenutno neki od najmoćnijih brendova u industriji ljepote koji, baš kao i Rare Beauty, ne postoje duže od 5 godina, a privlače pozornost beauty entuzijastica diljem svijeta - doznaj u nastavku
  • Pročitaj više: Fenty Beauty ne prestaje s inovativnim proizvodima. Evo parfema u obliku kompaktnog balzama

U svijetu beauty brendova koji se neprestano razvija, tijekom posljednjih pet godina pojavila se nova skupina brendova, koji osvajaju beauty entuzijastice diljem svijeta i uzdrmali su industriju u rekordnom roku. Nedavna vijest o tome da je Selena Gomez postala milijarderka, najviše zahvaljujući svom brendu Rare Beauty, potaknula nas je na razmišljanje o drugim brendovima koji su nam dostupni na tržištu, a koji bi ubrzo mogli postati jednako moćni.

Istražili smo koji su trenutno neki od najmoćnijih brendova u industriji ljepote koji, baš kao i Rare Beauty, ne postoje duže od 5 godina na tržištu. Ovi brendovi dokazuju da inovacija, iskorištavanje potencijala društvenih mreža i svjež pristup ljepoti mogu dovesti do astronomskog uspjeha. Od brendova koje su osnovale slavne osobe do indie startupa, oni redefiniraju što znači biti uspješan brend ljepote u digitalnom dobu.

Moćni beauty igrači

Već jako dobro znamo za neke ekstra uspješne brendove koji su možda među najdugovječnijima, poput Guerlaina je koji je osnovan 1828. te postoji već 196 godina, ili L'Oréala koji je u 115 godina postojanja ostvario zavidno veliku zaradu, a zanimanje za njegove proizvode samo raste sudeći prema Google pretraživanjima. No, mi smo se ovaj put odlučili fokusirati na brendove koji, baš kao i Rare Beauty, ne postoje više od 5 godina, a ostvaruju zavidan uspjeh. Prema WWD Beauty Inc., ovih 7 brendova trenutno je na čelu beauty revolucije te potiču rast industrije i redefiniraju što znači biti uspješan brend ljepote u digitalnom dobu. Otkrij detalje o ovim zvijezdama u usponu:

1. Merit

Merit je zarobio srca minimalista diljem svijeta svojim konceptom "petominutnog jutra". Odabrana kolekcija višenamjenskih proizvoda brenda govori o rastućoj potražnji za jednostavnom ljepotom prirodnog izgleda. Unatoč tome što je mlađi od čak dva kozmetička brenda poduzetnice Katherine Power, Merit je nakon samo tri godine poslovanja, premašio 100 milijuna dolara. Jedan video s Kelly Rutherford izazvao je zavidan skok angažmana od 18.000 posto. Uz takvu putanju, nije ni čudo što je Power odabrala kozmetičkog teškaša Philippea Pinatelu, bivšeg predsjednika M.A.C-a, na mjesto CEO-a Merit Beautyja kako bi nadgledao sljedeće poglavlje brenda.

2. Gisou

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gisou (@gisou)

Beauty U dm je stigao novi top duo - piling za vlasište koji dolazi u paru s četkom za masažu!

Negin Mirsalehi, beauty influencerica i suosnivačica brenda Gisou, s partnerom Mauritsom Stibbeom, razvila je svoju pčelarsku lozu u liniju proizvoda za njegu kose i kože koja se vrti oko meda kao zvjezdanog sastojka. Ovaj brend je postao miljenik generacije Z. Njegove jedinstvene formulacije i pakiranja dostojna Instagrama pomogli su mu da se istakne na prenapučenom tržištu. Brend je proširio kolekciju proizvoda na parfeme za kosu i tonirane verzije svog kultnog ulja za usne koje je rasprodano u tri dana i skupilo je više od 24 milijuna pregleda na TikToku. Ovim tempom Gisou bi ubrzo mogao premašiti 100 milijuna eura u maloprodaji.

3. Makeup by Mario

Kralj konturiranja dominira i izvan stolice za šminkanje. U samo četiri godine slavni vizažist, Mario Dedivanović, izgradio je jedan od najpopularnijih makeup brendova. Njegovo dugogodišnje iskustvo rada s klijentima s A-liste pretočeno je u asortiman koji daje rezultate dostojne crvenog tepiha. On je započeo karijeru u ljepoti sa samo 17 godina i naporan rad mu se definitivno isplatio. Naime, njegov brend sada ima otprilike 13,9 milijuna pratitelja na Instagramu te 1,6 milijuna na TikToku. Impresivno, zar ne?

4. Rhode

Beauty Popularni brend kreirao je novi, lagani puder koji 'diše' i stvara efekt glatke kože - poput oblaka!

Linija za njegu kože Hailey Bieber, Rhode, ima značajan utjecaj zahvaljujući svojoj estetici kože koja blista poput "glazirane krafne". Usredotočenost brenda na učinkovite formulacije pogodila je žicu entuzijasta za njegu kože. Uspjeh Hailey Bieber nije samo popločan balzamom za usne, već i ubrzanim tempom širenja ponude proizvoda koje generacija Z obožava. Dok sama Hailey ima 53 milijuna odnosno 13,1 milijun pratitelja na Instagramu i TikToku, Rhode je jedan od najboljih brendova za njegu kože. Google pretraživanja za Rhode dodatno su se povećala za 950 posto kada se beauty asortiman proširio na lifestyle sa svojom instant hero maskom za smartphone, sada dostupnom u više boja.

5. Saie

Beauty Jedna kap ovog proizvoda u tvom puderu i koža će ti blistati (već 2 godine ga hvale!)

Saie je postao jedan od omiljenih brendova među obožavateljima clean beauty proizvoda. Njihov asortiman proizvoda za njegu kože i makeup, formulirani su s fokusom na učinkovitost i održivost, kako bi privukli ekološki osviještene potrošače. Izgradnja zajednice možda je među omiljenim krilaticama marketinških stručnjaka, ali kada je osnivačica i izvršna direktorica Laney Crowell prvi put osnovala Saie, putem Facebook grupe pitala je ljude što žele od clean makeup proizvoda, a što ne. Ovo je uvelike potaknulo uspon brenda. Google pretraživanja za njega porasla su za 52,8 posto, dok je njihovo rumenilo Dew Blush najprodavaniji makeup proizvod u Sephori.

6. Phlur

Phlur je brzo stekao priznanje u svijetu mirisa svojim modernim pristupom parfemima. Posvećenost brenda održivosti i inovativnim kompozicijama mirisa privukla je novu generaciju zaljubljenika u parfeme. Phlur se trudi biti među prvima na tržištu s ključnim olfaktornim trendovima (tu moramo spomenuti Vanilla Skin ili Strawberry Letter koji je lansiran prije nekoliko dana), kao i formatima, pa lansiraju najmirisnije maglice i ulja za tijelo.

7. Byoma

Beauty Testirala sam BYOMA viralni tonik za lice s društvenih mreža - otkrij isplati li ga se naručiti?

Byoma je stvorila nišu na tržištu proizvoda za njegu kože svojim fokusom na obnavljanje zaštitne barijere kože i podršku mikrobioma. Šarena pakiranja i pristupačne cijene brenda učinili su ga hitom među mlađim potrošačima koji traže učinkovitu, znanstveno potkrijepljenu njegu kože. Byoma je brzo ušla i u druge kategorije proizvoda, uključujući njegu tijela i balzame za usne. Sve to uz pomoć svog novog laboratorija za klinička ispitivanja u Glasgowu.

Budućnost ljepote

Dok ovi mladi brendovi nastavljaju rasti i razvijati se, oni postavljaju i nove standarde za industriju ljepote. Njihov uspjeh dokazuje da su na današnjem tržištu agilnost, autentičnost i snažna digitalna prisutnost jednako važni kao i izvrstan proizvod. Dok etablirani divovi i dalje drže značajan tržišni udio, novopridošli brendovi su ti koji  tjeraju cijelu industriju na inovacije i prilagodbe. Dok gledamo u budućnost, jasno je da će ove zvijezde u usponu igrati ključnu ulogu u oblikovanju krajolika industrije ljepote u godinama koje dolaze.

Beauty Isprobala sam kultni sprej koji obećava sjajniju, glatku kosu i frizuru koja traje danima

Posjeti Miss7.24sata.hr