Održan Avon Beauty Blog Day
Događaj koji prerasta u vodeće regionalno godišnje okuplje, osim razmjene noviteta i trendova iz kozmetike, sudionicima je pružio nova znanja i otvorio brojne poslovne mogućnosti.
Avon Beauty Blog Day 2014 započeo je analizom beauty blog scene i njezinog snažnog rasta u odnosu na prošlu godinu te predstavljanjem čitatelja beauty blogova koju je predstavila Ana Popović Kišur, nositeljica projekta i idejna začetnica Beauty Blog Daya.
Martina Lovrić, Manifest.hr i Mojposao.net te Mia Biberović, izvršna urednica portala Netokracija osobnim su primjerima i bogatim iskustvom dale uvid u važnost korištenja analitičkih podataka na blogu i mogućnosti pretvaranja hobija u posao, a za koji svi imaju preduvjete. Brojni noviteti praćenja statistika i utjecaja blogera, poput statigrama i Klouta koji koriste podatke iz društvenih mreža kako bi rangirali korisnike ovisno o njihovom utjecaju naišli su na posebno zanimanje sudionika. Kvaliteta pruženog sadržaja predstavlja ključnu razliku u ostvarenju željenog dosega i ciljane publike, u odnosu na one koji se u svojoj metodologiji i radu koriste kvantitetom. Novim web potencijalima, dostupnim aplikacijama, statističkim web metodologijama moguće je i poželjno svakodnevno pratiti utjecaj blogova, što su i neke od danas istaknutih preporuka.
O važnosti i sve snažnijem utjecaju beauty blogova jasno potvrđuju velike kozmetičke kompanije koje su sudjelovale u ovogodišnjem Beauty Blog Dayu, te se Avon kao generalni nositelj ovogodišnje ideje snažno zalaže da suradnja s predstavnicama beauty blogosfere bude uspješna što ističe i Lucija Josipović, voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja u Avonu:
"Beauty blogerice predstavljaju svijet ljepote iz prve ruke, rade to iz ljubavi i vesele se svakom novom kvalitetnom proizvodu. I sve isto vrijedi i za Avon! Stoga je Avon već davno ušao u svijet blogerske dvosmjerne komunikacije koja na realan i blizak način donosi impresiju o našem proizvodu do svakog našeg korisnika. Postati glavni sponzor jedine hrvatske Beauty Blogerske konferencije bio je samo sljedeći korak ka još boljoj suradnji i potvrdi blogerske scene kod nas."
Projekt koji su podržali Avon, Biobaza, Essie, Kérastase Paris, L'Oréal Professionnel, L'Oréal Paris, Nivea, Vichy i Vogue Eyewear čijim je sudjelovanjem beauty blogericama osigurano besplatno stjecanje znanja, stvorena je nova dimenzija utjecajnih pojedinaca u brzorastućoj industriji ljepote. Projekt su osim kozmetičkih brendova podržali Hewlett-Packard, Alduk, NaturHouse, Häagen-Dazs, Press Clipping, Volvo MOTO-RIS, SORTIS Komunikacije, Manifest, Mak na konac i Netokracija, te medijski Femina.hr, Budi.In i Ljepota i zdravlje.
Ovogodišnji Avon Beauty Blog Day završen je svečanim proglašenjem najbolje beauty blogerice 2013. godine. Tu je titulu ponijela Martina Lolić sa bloga Dear Skin.