Od maskare koja se proda svake 2 sekunde nadalje: 13 najprodavanijih beauty proizvoda na svijetu
- Mnogi od nas intenzivno prate beauty trendove i, naravno, vole lijepo izgledati
- Većina nas također potraži preporuke na internetskim stranicama i društvenim mrežama što koristiti
- Iz mora beuty proizvoda izdvojili smo 13 najprodavanijih na svijetu
Nove, još bolje, kvalitetnije i originalnije inovacije svakodnevno preplavljuju tržište. Hm, lako je izgubiti se u tom moru informacija... Stoga unosimo barem malo reda u kaos i predstavljamo najpopularnije proizvode na svijetu. Naime, ovi beauty proizvodi prodaju se po nekoliko komada u minuti diljem globusa!
Laneige maska za usne: 4 komada u minuti
Beauty proizvod koji se munjevito prodaje ima ime: Laneige Lip Sleeping Mask. Ova maska rezultira glatkim usnama, hidratantna je i ostavlja usne svježim odmah nakon nanošenja. Maska sadrži visoku koncentraciju hijaluronske kiseline, iznimno visoku razinu vitamina C i antioksidanse koji održavaju kožu hidratiziranom. Dostupno po cijeni od oko 22 eura.
Nuxe Prodigieuse ulje: Svakih 11 sekundi
Tajno oružje protiv suhe kože i kose razvijeno je u Parizu 1991. godine i još uvijek nadahnjuje kupce više od 30 godina kasnije - toliko da se prodaje svakih jedanaest sekundi. Vau! To nije samo zato što doista djeluje, nego i zato što ovo ulje podjednako dobro njeguje tijelo, lice i kosu. Nuxe Huile Prodigieuse, po cijeni od oko 21 euro.
Elnett lak za kosu: 20 puta u minuti
Fini mikroraspršivač, tekstura lagana poput pera: legendarni Elnett lak za kosu iz L'Oréala Paris jamči dugu postojanost bez lijepljenja i još uvijek se može ponovno iščetkati bez ikakvih problema. Samo u Velikoj Britaniji sprej se prodaje 20 puta u minuti! Dostupno po cijeni od oko 8 eura.
Orgasm rumenilo od Narsa: 2 puta u minuti
Svakih trideset sekundi, dva puta svake minute, ovo rumenilo u prahu boje breskve ide u košaricu sretnog kupca. Ali, to nije jedino čime se Nars proizvod može pohvaliti: fine svjetlucave čestice licu daju prirodan sjaj i vrhunac su na tržištu ljepote od 1997. godine. Orgasm Blush od Narsa, oko 35 eura.
RevitaLash serum za trepavice: Svake 33 sekunde
Želiš dugačke trepavice koje oduzimaju dah? U području seruma za trepavice postoji vrlo jasan pobjednik. RevitaLash Advanced Conditioner prodaje se svake 33 sekunde samo u Ujedinjenom Kraljevstvu, a veliki je hit i diljem svijeta. Dostupno po cijeni od oko 60 eura.
YSL Touch Eclat korektor: 6 puta u minuti
Ovaj kultni korektor Yves Saint Laurenta u sticku hvata svjetlost svojim vrlo laganim fluidom, prekriva tamne sjene, bore i sitne nesavršenosti te posvjetljuje ten. Nije ni čudo što se proizvod od 1992. prodaje u slobodnoj prodaji nekoliko puta u minuti. Touch Eclat korektor, oko 40 eura.
Dugotrajni puder Double Wear Estée Lauder: 9 bočica svake minute
Double Wear make up Estée Lauder često se nalazi iza pozornice na tjednima mode diljem svijeta. Vizažisti obožavaju dermatološki ispitanu podlogu, a ujedno je i jedna od najpopularnijih svih vremena među kupcima! Dostupna u 60 nijansi, podloga Estee Lauder pruža ujednačenu mat završnicu. Dostupna je od oko 55 eura.
Urban Decay Naked 3 sjenila: dvije palete u minuti
Dvanaest nijansi Urban Decay Naked 3 palete sjenila kreću se od nježnih, prirodnih tonova boje šampanjca do tamnih, bogatih ljubičastih tonova koji su idealni za posebne 'smokey eyes'. Bilo da svjetlucaju ili su mat - različite teksture također te pozivaju na eksperimentiranje. Uspjeh koji osigurava količinu prodaje od dvije palete u minuti. Dostupno po cijeni od oko 50 eura.
Olaplex No.3 njega za obojenu kosu: Svakih 40 sekundi
O da, Olaplex je dostupan za prodaju svakome, a to se također odražava u prodajnim brojkama za popularni frizerski proizvod! Kremasti Hair Perfector pruža kosi wellness tretman između posjeta frizeru i čini da svaki pramen ponovno zablista. Zahvaljujući ovim dobrim argumentima, prodaje se svakih 40 sekundi. Olaplex No.3 košta oko 30 eura.
Velvet Teddy MAC ruž: Svake dvije minute
Med i mošus predstavljaju nježni ružičasti ruž za usne najprodavanijeg ruža Velvet Teddy iz Mac Cosmeticsa. Ovaj ruž za usne dio je asortimana brenda od 2016. godine i od tada je jedan od favorita u kolekciji tvrtke. Dostupno po cijeni od oko 20 eura.
Maybelline Great Lash maskara: 30 komada u minuti
Great Lash maskara bila je jedna od prvih na tržištu te trepavicama i danas daje vidljiv sjaj. Uska spiralna četkica gladi svaku pojedinačnu trepavicu i daje veliki volumen samo jednim nanošenjem. Od Maybelline New York, oko 4 eura.
Micelarna voda Bioderma Sensibio H2O: Svake 3 sekunde
U potrazi za savršenim tonikom za lice možeš se lako izgubiti. Naime, gotovo svaki veliki kozmetički brend sada ima tonik u svojoj ponudi. Ali, profesionalci se odavno kunu u micelarnu vodu Bioderma Sensibio H2O koja u tren oka uklanja sebum i nečistoće te se zato prodaje nevjerojatnih 20 puta u minuti, odnosno svake tri sekunde. Dostupno po cijeni od oko 12 eura.
Charlotte Tilbury olovka za usne: 1 u minuti
Vole ga zvijezde, kupuju je milijuni žena. Pillow Talk Nuance olovka za sune ukrasila je usne slavnih osoba poput Penélope Cruz i Alexe Chung. Dočarava prirodno pune usne u nježnoj nude ružičastoj boji i doista pristaje uz svaki make up look usana. Charlotte Tilbury olovka za usne, oko 23 eura.