Meštar je prirodna kozmetika iz srca Dalmacije, za muškarce koji žele pravu njegu
- U moru ponude kozmetičkih proizvoda, nedostaje kvalitetne njege za kožu muškaraca
- Tea Bogdan i Mario Goreta, majka i sin iz Podstrane pokraj Splita, kreirali su stoga liniju proizvoda s pomno odabranim sastojcima za njegu kože
- Tako je nastala linija kozmetike Meštar, inspirirana srcem Dalmacije
Kad je riječ o kupovini poklona za muškarca, tada bi, na prvi pogled, potraga mogla biti pravi izazov. Međutim, uvijek možemo 'igrati na sigurno' i pronaći poklon koji je originalan i praktičan – što će oduševiti svakoga, pa i najzahtjevnijeg frajera. A ima li što bolje od kvalitetne prirodne kozmetike, s nazivom koji će zasigurno izmamiti osmijeh na lice svakog muškarca – 'Meštar'. No, kvalitetna preparativna kozmetika za muškarce svje je čašći izbor modernih frajera, koji ne čekaju da je dobiju za poklon... A u ideju o njezi muške kože izvrsno se uklapa i ovaj dalmatinski brend.
Tea Bogdan i Mario Goreta, majka i sin, zajedno su stvorili ovu liniju kozmetičkih proizvoda za muškarce, na veliku radost svih onih koji žele pravu njegu svoje kože.
'Priroda nam i dalje bezrezervno nudi sastojke i rješenja za brojne kozmetičke proizvode. Sve što treba jest poslušati šapat prirode. Stoga smo najbolje iz prirode pretočili u kompleksne formule te njezi kože pristupili ciljano i promišljeno, a ne stihijski. Svojim proizvodima smo se htjeli odmaknuti korak dalje od sveprisutnog u muškoj kozmetici, pružiti potpuno prirodnu njegu muškarcima, a opet biti moderni i pratiti svjetske trendove. Naravno, kada živite u gradu podno Marjana, ime brenda Meštar nametnulo se samo po sebi', poručuju Tea i Mario.
Meštar nudi proizvode za njegu kože, kose i brade. Mirisne linije se razlikuju bojom, koja im daje onaj inicijalni vidljiv i prepoznatljiv pečat. Nazivi mirisnih linija su ciljano izabrani dalmatinski pojmovi, karakteristični za podneblje u kojem su nastali, te su dio svakodnevnog života. Picigin, bagulina, balatura i dišpet – svaki pojam ima svoje objašnjenje na ambalaži i svaki pojam potiče i evocira neko drugo sjećanje.
Počeli su s pivskim sapunima za pranje brade i suhim uljem za bradu, ali Tea i Mario odlučili su ubrzo proširiti asortiman. Dugo su testirali sastojke kako bi finalizirali formulu i dobili idealan proizvod – losion poslije brijanja i kremu za lice, koji će imati blagodati za kožu. Svi sastojci su isključivo prirodnog podrijetla, bez sintetskih mirisa te udovoljavaju strogo propisanim standardima.
Pazili su i na detalje – picigin je razigran i svjež, balatura je mirisna i herbalna, bagulina ozbiljna, ali nježna. U grafikama na ambalaži su isprepleteni nostalgični kadrovi dalmatinskih gradova, elementi arhitekture, lokalne flore i faune, starih fotografija i retro ilustracija. Više informacija o proizvodima i cijenama (kreću se od 4 do 19 eura) pronaći ćeš na internetskoj stranici branda.