Avon i Udruga Sve za nju! predstavili kampanju borbe protiv raka dojke

Rak dojke je izlječiv ako se otkrije na vrijeme, no još uvijek premali broj žena obavlja redovite preglede, tek nešto manje od 40%.'Budi zdrava', naziv je ovogodišnje kampanje tvrtke Avon povodom mjeseca borbe protiv raka dojke. Kao društveno odgovorna kompanija, Avon u suradnji s Udrugom Sve za nju! već 10 godina provodi akcije u mjesecu listopadu s ciljem podizanja svijesti o važnosti prevencije raka dojke.
Vidi originalni članak

Ove su godine ambasadorice akcije pjevačice Sanja Doležal i Maya Sar, a namjera je kampanjom u pozitivnom tonu podsjetiti žene na važnost redovitih pregleda i samopregleda.

''Razveselila sam se kad su me pozvali da budem dio ove kampanje. Važno je glasno govoriti i pozivati žene da misle na sebe i redovito obavljaju sve važne preglede. Predivno je bilo biti dio ekipe, družiti se s divnim ženama od kojih su mnoge izborile, a neke još uvijek bore životnu bitku. Kao majka, želim pružiti primjer svojoj kćeri. Ponosna sam što sam žena  i sretna ako nakon ove kampanje, barem jedna žena ode na pregled'', izjavila je Sanja Doležal.

Sanja je, zajedno sa Mayom Sar i sa šest korisnica Centra za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka dojke - Ines, Sanjom, Lidijom, Anom, Nevenkom i Silvijom – otpjevala i snimila pjesmu "Oda grudima". Ovom pjesmom svima nama poručuju koliko je važno brinuti se o svom zdravlju.

Predsjednica Udruge 'Sve za nju!' dr. Alemka Balenović zahvalila je Avonu što je omogućio Udruzi 'Sve za nju!' biti spona između svih njih i zajedno poslati poruku svim ženama da se aktivno uključe u brigu za svoje zdravlje, postanu odgovorne i osviještene i – ostanu zdrave.

''Danas smo svjedoci kako se na sjajan način u prevenciju raka dojke i podršku oboljelim ženama mogu uključiti i osviještene tvrtke poput Avona, zdrave žene, ali i one koje su proživjele ili još žive iskustvo raka dojke'', poručila je dr. Almenka Balenović.

Brojke pokazuju kako u Hrvatskoj godišnje od raka dojke oboli oko 2.300 žena, a čak 1.000 ih izgubi bitku za život. Rak dojke je izlječiv ako se otkrije na vrijeme, no još uvijek premali broj žena obavlja redovite preglede, tek nešto manje od 40 %. Upravo iz tog razloga vrlo je važno potaknuti žene na pravovremene i redovite preglede dojki. Stoga je dio kampanje i stvaranje posebne web stranice budizdrava .com koja će od sada na jednom mjestu objediniti sve nužne podatke o samopregledu i pregledima te pomoću posebne aplikacije svakoj ženi poslati individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.

''Rak dojke najviše pogađa žene, gotovo svaka 8. žena u svijetu bori se s tom bolesti. Prošle je godine prvi puta umrlo više od 1.000 žena u Hrvatskoj. A govorimo o bolesti koja je izlječiva u 91 % slučajeva ako se otkrije na vrijeme. Dakle, ne preostaje nam ništa drugo nego kontinuirano govoriti o tome, pozivati sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, koji ih trebaju zdrave. U Avonu u Hrvatskoj to i  radimo već 10 godina i nastavit ćemo i dalje'', rekla je Lucija Josipović, Voditeljica odnosa s javnošću Avona za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.

Posjeti Miss7.24sata.hr