7 stvari po kojima ćeš prepoznati je li parfem originalan ili fejk
- Imala si toliku sreću da svoj omiljeni Chanel uloviš za malo novca? Jesi li, stvarno?
- Nema veće sreće nego kad neki skupi proizvod dobiješ u pola cijene, no lažnjaci parfema su posvuda
- Znaš li kako ih prepoznati? Ovih 7 znakova ih odaju
Kupiš li parfem na tržnici, bilo u Zagrebu, Splitu ili Istanbulu, naravno da ćeš posumnjati da nije originalan Chanel ili Dior. No fejk parfemi mogu se naći i u trgovinama, a da ni ne pričamo na raznim internetskim stranicama za kupnju. Privući će te vjerojatno niža cijena, ali prije nego što se poveseliš kako si svoj obožavani miris pronašla za upola manje novca, možda bi trebala provjeriti sljedeće stvari...
1. Celofanski omot
Celofan oko kartonske kutijice parfema treba biti potpuno proziran, čvrst, općenito dobre kvalitete. Ako je lako poderiv, mutan to je loš znak, ako na sebi ima vidljivih tragova ljepila, preširok je, zgužvan ili celofana uopće nema? Ne kupuj nipošto.
2. Kutija
Već se po kutiji vidi gotovo sve. Tekst na njoj mora biti jasan i lako čitljiv i bez gramatičkihgrešaka, a karton čvrst i kvalitetan. Unutar kutije je kartonska konstrukcija koja sprječava da se bočica miče. Ona mora biti bijela, ne sivkaste boje. Pogledaj i gdje se nalazi barkod. Mora biti na najnižem mjestu na donjoj strani, ne na bočnoj. Osim toga, ako baš želiš, možeš pogledati brojeve poput kontrolnog broja i serijskog broja i provjeriti s proizvođačem sve o tom parfemu.
3. Cijena
Vrlo niska cijena u odnosu na regularnu cijenu parfema će te razveseliti, ali zapravo je znak da budeš oprezna. Ako je cijena predobra da bi bila istinita, odnosno preniska, onda ni nije istinita.
4. Tko prodaje parfem?
Neki će reći da parfem samo preprodaju, zato su mu spustili cijenu. Zapravo, trebala bi kupovati samo od provjerene trgovine, posebno ako je online. Najsigurnije je otići u neku od poznatih parfumerija gdje nije vjerojatno da prodaju fejkove, a ti, osim toga parfem možeš pobliže pogledati, proučiti pakiranje, pomirisati i popričati s prodavačem. Ono što se prodaje na ulici gotovo nikad nije originalni parfem.
5. Boja parfema
U proizvodnji kvalitetnih dizajnerskih parfema troši se mnogo izbjeljivača zato je tekućina parfema blijede boja. Tamna je sumnjiva.
6. Ime
Lukavi proizvođači kopija pokušavaju se zaštititi od tužbi parfemskih kuća. Zato bočica nalikuje pravoj, ali ipak naprave neke izmjene, a jednako je i s imenom. Ne otisnu isto ime na nju nego neku sličnu kombinaciju slova koja nam možda i promakne ako dobro ne zagledamo.
7. Bočica
Staklo autentičnih bočica parfema je glatko i lijepo, na lažnjacima je grubo, a katkad zamijenjeno i plastikom i općenito jadno. Na originalima čepovi čvrsto stoje.