7 parfemskih trendova koji se događaju sad i ovdje: miješanje mirisa, niske cijene, oud...

Instagram @lela.design Novi trendovi mirisa
Vidi originalni članak
  • Kad je riječ o parfemima, ponuda je doista golema, ponekad i zbunjujuća 
  • Međutim, uz pomoć beuaty stručnjaka možemo se fokusirati na mirise koji su trendu 
  • Donosimo ti sedam parfemskih trendova koji će obilježiti 2023. godinu

Kada su u pitanju parfemski trendovi koje nam 2023. sprema, vidjeli smo, između ostaloga, povratak prepoznatljivog heroja, vanilije. Uz društvene mreže i savjete stručnjaka postajemo pametniji pri kupnji (osobito kada je riječ o cijeni) i tražimo mirise koji odjekuju s nama na osobnoj, individualnoj razini. Ovo su sve trendovi mirisa na koje moraš pripaziti ove godine, prema mišljenju stručnjaka…

Beauty Mirišu na cvijeće, travu, sladoled, čaj... Najbolji novi mirisi za proljeće 2023.

Emo i indie 2.0

Ovih dana potrebno je više od raskošne reklame ili slavne osobe da nam proda mirise. Umjesto da nam se kaže što nose zvijezde, želimo se povezati s mirisom za sebe, na temelju toga kako se osjećamo s njime. Zato se probijaju emotivni i individualni mirisi. 

Mnogo smo više usklađeni s tim kako mirisi kojima se okružimo mogu utjecati na naše raspoloženje. Prema istraživanjima, danas su kupci skloniji kupnji mirisa koji podižu raspoloženje. Mirisi koji jačaju dobrobit sve su popularniji među generacijom Z i milenijalcima, potaknuti željom kupaca za višenamjenskim proizvodima koji nude svrhu izvan pukog mirisa. Na primjer, ističe se popularnost nove Perfect toaletne vode Marka Jacobsa. 

Isto tako, želimo parfeme koji su jednako složeni i višestruki kao i mi. Prodaja rodno neutralnih mirisa cvjeta (u SAD-u je potraga za mirisima bez roda porasla za 43,5% u prošloj godini, prema konzultantskoj kući za strateško predviđanje, The Future Laboratory). I gledamo prema filmovima, glazbi, umjetnosti, prirodi, poeziji i knjigama kako bismo potaknuli priču iza svojih omiljenih mirisa. Vjerojatnije je da ćeš vidjeti ljude nadahnute odvažnim notama, kvalitetnim sastojcima i promišljenim proizvodnim linijama i markama kao što su Byredo, Haeckels, Phlur i The Nue Co koji prednjače.

The Nue Co Relax Water Therapy, cijena: 96,50 eura. 

Održivi mirisi

Budući da su naši omiljeni mirisi toliko povezani s našim raspoloženjem i identitetom, jednako tako moraju odražavati ciljeve koji su nam važni. Možda više od bilo koje druge generacije, klimatska kriza snažno opterećuje milenijalce i generaciju Z, tako da brend koji dobro miriše i čini dobro ima prednost. Tražimo svjesnije načine nošenja mirisa pa su generacija Z i milenijski kupci povećali su svoju potražnju za održivim proizvodima. Mlađi kupci usredotočeni su na sastojke, njihovu svrhu i rezultate u kozmetičkim i mirisnim proizvodima. Kada se poveže s fokusom na održivost koji se vidi kod kupaca, brendovi koji dijele te fokuse bilježe povećanje prodaje.

Traže se brendovi koji će učiniti korak dalje. Ponovno punjenje, mogućnost recikliranja i smanjenje otpada za mnoge su već nužni, ali u 2023. će se vidjeti rast recikliranja sastojaka za ekološki prihvatljivije proizvode. Također se traži iskrenost i radikalna transparentnost. Dakle, brendovi koji se deklariraju kao 'održivi' ili 'čisti' morat će objasniti što točno rade i postaviti standarde kojih se drže.

Jedna marka koja to radi je Aeir, ugljično neutralna, luksuzna tvrtka specijalizirana za sintetičke mirise. To čine korištenjem ambalaže koja se može ponovno puniti i biomimikrije za ponovno stvaranje sirovina. 

Slično njujorškoj robnoj marki, Ellis Brooklyn balansira prirodne sastojke s odgovornom berbom. Najprodavaniji miris ovog branda, Salt Eau de Parfum, 113 eura za 50 ml, koristi čak i prerađene sirovine, koristeći ostatke mahuna kardamoma iz industrije začina, cedrovine iz drvnih iverja i piljevine odbačene iz industrije namještaja i jasmina preinačenog iz vjerskih obreda u Indiji. Osim toga, svi su parfemi smješteni u staklenim bočicama.

Ellis Brooklyn Salt Eau de Parfum, cijena: 113,23 eura. 

Fancy, ali štedljivo

Kriza troškova života natjerala nas je da ozbiljnije i strateški razmišljamo o tome gdje trošimo novac, tako da danas ljudi kupuju pametnije. Porast životnih troškova utjecat će na to kako će kupci kupovati beauty proizvode 2023., a oni žele što bolje iskoristiti svoj novac kada biraju miris. Pametni kupci dobivaju vrijednost na mnogo načina, uključujući traženje dugotrajnijih mirisa. Hashtag #longlastingperfume imao je preko 35 milijuna pregleda na TikToku samo u proteklom mjesecu, što je povećanje od 72,2% u odnosu na prethodni mjesec. Kako potrošači postaju svjesniji svojih navika potrošnje tijekom izazovnih vremena, odlučivanje za pristupačnije mirise - i traženje onih koje su izradili isti majstori parfumeri odgovorni za luksuzne brendove - postat će trend koji se razvija za pametne kupce ove godine

Kad je riječ o parfemskim trendovima koji će 2023. postati viralni, naše mirise tražimo i izvan tradicionalnih parfemskih ili toaletnih voda, pa tražimo i laganije, pristupačnije mirise koji i dalje djeluju kao poslastica. Naša želja za mirisnim hidratantnim kremama i maglicama za kosu i tijelo će rasti. Chanel je upravo izbacio parfem za kosu Coco Mademoiselle koji je po cijeni od 64 eura za 35 ml 9 eura jeftiniji od klasičnog mirisa iste količine, a budući da ga prskaš u kosu, a ne na kožu, trajat će dulje. A Sol de Janeiro's Cheirosa 62 Perfume Mist je treći najtraženiji miris među generacijom Z na Look Fantastic, a košta 24,91 eura za 90 ml.

Onaj pravi/oni pravi

Volimo prepoznatljive mirise jednako kao i druge osobe, ali također ne želimo biti ograničeni na jedan miris koji će nas pokrivati za svako raspoloženje i priliku. Želimo više mirisa (a neke čak i nositi u isto vrijeme). Mirisi koji omogućuju individualni izraz važan su pokretač kupovine za generaciju Z. Oni traže nišne brendove koji ih uključuju u kreativni proces te udovoljavaju njihovoj želji da izgrade i eksperimentiraju s mirisima kroz slojevitost mirisa. Jedan od najvećih mirisnih trendova 2023. je slojevitost. 

Tehnika kombiniranja dva ili više mirisa za stvaranje personaliziranog i jedinstvenog mirisa postala je sve popularnija među kupcima koji žele dugotrajnije mirise i više personalizacije u svom izboru mirisa. Korisnici društvenih medija potaknuli su trend hashtagom #PerfumeLayering koji je dosegao više od nevjerojatnih 16 milijuna pregleda na TikToku. Nadahnut bliskoistočnim ritualom slaganja mirisa, Kayali Discovery Layering Set uključuje osam mirisa za miješanje kako bi se stvorio jedinstveni miris. Dakle, umjesto 'onog pravog, tražimo 'one prave'. Najprodavaniji kandidati uključuju TikTok favorite Baccarat Rouge 540 i YSL-ov Libre.

Maison Francis Kurdkdijan Baccarat Rouge 540, cijena: 266 eura. 

Skoro pa ništa

Za razliku od glasnih, upadljivih mirisa koji također dobivaju na popularnosti, suprotni tabor prednjači u izboru za mekše, intimnije mirise koji nude prirodne, ali bolje mirise za kožu. Potaknuti TikTokom i hashtagom #pheromoneperfume, mirisi poput mirisa kože zapalili su trend koji ne pokazuje znakove nestajanja. 'Un-scents' će obožavateljima mirisa nastaviti pružati ugodu, familijarnost i intimnost, zahvaljujući notama senzualnog mošusa, puderastog kašmerana i toplih akorda jantara, a najbolji dio je da ovi jedinstveni parfemi mirišu drugačije na svima. 

Escentric Molecule pomogao je uvesti trend prije nekoliko godina, ali kultni brendovi, kao što su Glossier, Fenty, Replica i Phlur, pojačali su naše zanimanje za meke, ugodne, nježno osobne mirise. 

Phlur Missing Person Eau de Parfum, cijena: 108.70 eura. 

Moderna vanilija

Vanilija se vratila na velika vrata, nakon što je stavljena na klupu tijekom 2010-ih. Nudi nostalgiju za kojom tako duboko žudimo. Možda je to najnostalgičnija nota u parfumeriji i nedvojbeno najprepoznatljivija. Vanilija je ultimativni miris koji izaziva ugodu, za savršenu priliku za bijeg od stvarnosti kada ti treba malo odmora. Vanilija se vraća 2023. godine, s više od 131 milijuna pregleda #vanillaperfume na TikToku. Mirisi, kao što su Emporio Armani Diamonds Eau de Parfum i novi Ariana Grande MOD Vanilla Eau de Parfum, sadrže note vanilije. Također je došlo do preobrazbe sa snažnim, elegantnim, odraslim izvedbama poput YSL Libreove mješavine lavande, cvijeta naranče i vanilije. Ili Kayalijev neumoljivo seksi, bogat, kompleksan miris vanilije u Vanilla 28. 

Kayali Vanilla 27, cijena: 110,96 eura. 

Buđenje oud mirisa

Dok je oud stoljećima bio prepoznatljiva nota mirisa u kulturama Bliskog istoka, njegova je popularnost tek u novije vrijeme porasla na Zapadu. Nudi snažnu, samouvjerenu notu koja je bogata, smolasta, zemljana, zadimljena, senzualna i životinjska. Premda je to odvažan miris, eksplozija u izvedbama i kombinacijama mirisa čini ga svestranom notom koja djeluje bez obzira na to želiš li nešto seksi i snažno ili malo laganije. Prošle godine Guerlain je posvetio cijelu kolekciju mirisu, Shades of Oud, izdajući tri nova mirisa: Oud Nude, Cherry Oud i Oud Khôl. I ovog mjeseca je Kilian remiksirao svoj kultni miris sljeza Love Don't Be Shy (za koji se priča da je jedan od Rihanninih omiljenih), s Amber & Oud, kako bi pružio zadivljujući paradoks lakoće i snage. Isto tako, Cartier ovog mjeseca izdaje parfem Oud & Vanille.

Kilian Love Don't Be Shy Amber & Oud Eau de Parfum, cijena: 328,35 eura. 

Moda Ova eterična ulja čuvaju zdravlje: pomažu kod depresije, umora, astme, PMS-a i migrena

Posjeti Miss7.24sata.hr