Moda 16. ožujka 2016.

Od filmske dive do princeze: Priča o prekrasnoj Grace Kelly

Gulliver Image/Getty Images.

Nikad se ne mogu umoriti gledajući Grace Kelly na fotografijama, zapisala je jedna kroničarka društvenih zbivanja u svom blogu, i to smatramo jednom od najboljih “definicija” neupitno najljepšega i najugodnijeg lica 20. stoljeća!

Oscar joj “pada u ruke” 1955. za film “Provincijalka”, samo godinu prije vjenčanja iz snova. S pozornice odlazi u do tada najskupljoj haljini na dodjeli Oscara, za koju je plavičasta svila koštala tada nezamislive 4000 dolara. Dizajnirala ju je slavna kostimografkinja Edith Head. Odlazi i s poljupcem mladog Marlona Branda na obrazu. Tko zna što bi bilo da je bila Brandov tip... Kažu da je još samo u filmu “Drž’te lopova” Alfreda Hitchcocka (1954.) s Cary Grantom bilo tako nevjerojatno lijepih haljina! Naravno da ih je radila Edith Head, i to je jedna od najslavnijih garnitura od deset nezaboravnih filmskih kostima. 

 | Autor: Guliver Image/Getty Images Guliver Image/Getty Images

Stil im se opisuje kao mješavina odmjerenoga, hrabroga i bizarnoga. Osim haljine od električno plavog šifona kojom Head interpretira Diorov New Look, tu je i jednodijelni, blijedožuti kupaći kostim dopunjen mačkastim naočalama, pa čak i haljina za maskenbal u stilu 18. stoljeća od zlatnog lamea... O tome se govori i danas. Uzbudljivo vrijeme je pred njom. U svjetsku je orbitu lansira “Mogambo”, nabrijani film Johna Forda s Clarkom Gableom i Avom Gardner. Bilo je to doba kad su muškarci bili muškarci, već džentlemeni, ali pod kožom još macho tipovi, a žene ženstvene i(li) fatalne manipulatorice.

 | Autor: arhiva arhiva

Grace je tu ono što je oduvijek bila, otkako se nije uklopila ni u sportski duh vlastite obitelji u kojoj je bilo olimpijskih medalja. Gablea, odjevena u safari odijelo pod ruku drže Ava i Grace, jedna s jedne, druga s druge strane, poput dva različita koncepta erotike iskazane i haljinama. Unatoč činjenici da Grace glumi udanu ženu koja se vrti oko Gablea! Grace je do kraja istančala svoj modni ukus, ali se, kažu, uvijek vidio američki štih u tome. Boravci na jahti najviše su to otkrivali, kad bi se u bijelim trapericama, pletenom džemperu, soknama i plitkim tenisicama sasvim opustila. Na drugoj strani te modne skale bile su njezine svečane toalete, vječni materijal za žuti tisak i njegove društvene kronike koje su pratile sve što se događalo u obitelji Rainiera III., a naposljetku ju je stajalo prerane smrti. 

Komentari 0