Antonija Mišura u ulozi mladenke
Prelijepa Antonija Mišura, u kolovozu će u rodnom Šibeniku, nakon 10 godina veze reći sudbonosno 'da' svojem dugogodišnjem dečku i zaručniku Marku Sandriću, a za potrebe snimanja reklamne kampanje, svoju “generalnu probu” odradila je u bajkovitim vjenčanicama i prostoru The BallRoom showrooma.
BallRoom je poznat po vlastitim maštovitim dekoracijama i tematskim vjenčanjima, a svi ukrasi i dekorativni detalji su unikatni, izrađuju se ručno te svaki može biti izrađen točno po želji klijenta. U ovoj kampanji proljeće/ljeto prevladavaju topli tonovi i cvjetne dekoracije, prigodni toplim danima koji su pred nama.
„Svatko od nas je poseban. S tim stavom pristupamo i svakom našem projektu. Želimo da vjenčanje koje radimo bude drukčije i unikatno, da se u prostoru osjeti karakter, želja i osobnost mladenaca. Od jednostavne, elegantne pa do bogate ,raskošne teme,sve ovisi o ukusu klijenta. Zato svakome pristupamo individualno ,želimo da se mladenci osjećaju ugodno. Nastojimo ih rasteretiti svih briga da u potpunosti mogu uživati u stvaranju njihovog najbitnijeg dana.“, rekla je Vedrana Marić, direktorica BallRoom Croatia.
BallRoom Croatia nudi kompletnu uslugu planiranja, organizacije i stručnog vođenja vjenčanja. Od idejnog rješenja, odabira savršenog prostora, koncepta dizajna i dekoracije, odabira cateringa, dizajna pozivnica, aranžiranja cvijeća i odabira glazbe do finalne organizacije same svečanosti vjenčanja – razrađeno do najsitnijih detalja.