Poznati modni dvojac eNVy room pripremio je pravu poslasticu za mladenke 2013. – nova kolekcija vjenčanica oduševit će sve buduće mlade. Podjednako oduševljava i nova kampanja koju je snimio uspješni hrvatski fotograf Šime Eškinja.
„Nit vodilja nam je uvijek ženstvenost, no ono što ovu kolekciju razlikuje od zadnje je to da smo se više fokusirali na krojeve koji prate liniju tijela, pa tako najčešće prevladava sirena kroj koji najviše laska ženskoj figuri. Također, koristili smo više čipke ovoga puta i cijela kolekcija ima pomalo retro prizvuk, a i dosta haljina u kolekciji su reinterpretacija nekih od naših bestsellera iz zadnje dvije pret-a-porter kolekcije“, objasnili su dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović.
Nova kolekcija se sastoji od 11 vjenčanica napravljenih od visokokvalitetnog materijala. Svaka vjenčanica se radi po mjeri, no unatoč tomu ona zadržava prihvatljive cijene. Naime, prodajna cijena eNVy room vjenčanice je u rangu najma vjenčanica iz brojnih salona.
Vesela atmosfera na snimanju kampanje
Nova kampanja realizirana je pod kreativnim vodstvom našeg proslavljenog fotografa Šime Eškinje, s kojim Nikica i Vjeko surađuju već neko vrijeme. Styling potpisuje Lea Krpan, šminku Sanja Agić, a za frizuru su bili zaduženi Draška Topić i Irena Ružić. Za zaštitna lica kampanje odabrani su Ana Maria Cajner, nova nada agencije Talia models i mladi talent hrvatskog glumišta Rade Radolović. Kao kulisa za snimanje poslužio je president suite jednog od naših najljepših hotela – Hotel Esplanade Zagreb.
„Snimanje je proteklo u zaista vedrom raspoloženju jer smo radili s ljudima s kojima smo inače i privatno jako bliski i dobri. Bilo je i urnebesnih situacija s obzirom da nam je naš muški model sa svakom sljedećom slikom ostajao bez jednog komada odjeće. Sve u svemu bilo je puno zabave i još više smijeha. Sa Šimom smo već do sad radili nekoliko puta s odličnim rezultatima pa smo i ovaj put željeli njegov rukopis i senzibilitet na našoj kampanji. Ana Maria Cajner mlada je djevojka koja je tek krenula u manekenske vode uz odličnu agenticu Tihanu Harapin Zalepugin i agenciju Talia Models. Kad smo je nedavno prvi put vidjeli, bookirali smo je za reviju i već tad smo znali da će ona biti lice neke naše nadolazeće kampanje“, komentirali su dizajneri.
Fotografu je za inspiraciju poslužila stara fotografija s početka stoljeća, onu koju većina ima u svojim domovima. Glavna odrednica tih fotografija odsustvo je pretjerane scenografije, sepia tehnika i statičnost modela. Kako bi unijeli dinamičnost, eNVy room je odlučio muškog modela postepeno skidati dajući staroj i ozbiljnoj fotografiji humoristični twist. Poput likova iz starog mehaničkog stripa Rade gotovo ne mijenja svoj položaj, a svakom narednom fotografijom gubi po komad odjeće. Jedini komad koji je kontinuirano prisutan je bijela gospodska rukavica koja simbolizira čistoću, čestitost i hrabrost.
„Bilo mi je izuzetno zadovoljstvo surađivati sa Šimom i dečkima iz eNVy rooma. Sve sam shvatio kao glumački zadatak, što je anulirao blagu početnu tremu“, objasnio je muški akter kampanje, glumac Rade Radolović.
U nastavku dizajneri naglašavaju kako se mladenke sve češće odlučuju za netipične vjenčanice. Bajkovite haljine zamijenili su zavodljivi i senzualni modeli.
„Naš najprodavaniji model u 2012. je definitivno haljina koju je Korana Gvozdić nosila u našoj kampanji – crvena haljina sa cvjetnim korzetom čiji izrez podsjeća na srce. U novoj kolekciji smo napravili vjenčanicu inspiriranu upravo tom haljinom, ali naravno u bijeloj boji, dužine do poda s apliciranim cvjetićima“, naglašava eNVy room.
Početak nove godine idealno je vrijeme odabir vjenčanice koja će uljepšati jedna od najvažnijih dana u životu. Svoju dizajnersku vjenčanicu potražite u eNVy room showroomu (Gračec 1, Zagreb).
„Naš savjet za mladenke je da biraju ono što im stoji, a ne ono što je u trendu. I naravno obratiti pažnju na to da se osjećaju ugodno u haljini, da ih ne sputava - inače će im se najljepši dan u životu pretvoriti u noćnu moru“, za kraj savjetuju dizajneri.