Velika ljubavna priča eNVy rooma

Šime Eškinja
eNVy room predstavlja svoju novu bridal kampanju koja je inspiraciju pronašla u velikoj ljubavi Milivoja Dežmana i Ljerke pl. Šram te u urbanoj legendi o duhu prekrasne glumice. Nikica Ivančević i Vjeko Franetović otkrivaju nam detalje sa snimanja i novitete u svojim vjenčanicama.
Vidi originalni članak

Za lokaciju snimanja odabrane su ruševne zidine nekadašnjeg eminentnog lječilišta za tuberkulozu Brestovec na zagrebačkom Sljemenu, čiju je gradnju inicirao upravo Dežman kako bi pokušao spasiti život voljenoj lady Šram. Kako uz sav trud nije uspio i Ljerka u Brestovcu umire, sve su glasnije su priče o njezinom duhu koji luta zidinama lječilišta. Upravo iz tog razloga smo upitali modni dvojac kako je došlo ideje da se spoje vjenčanice i ukleta bolnica.

''Na prvu teško, no poveznica je zapravo jedna lijepa ljubavna priča. On je izgradio cijelo lječilište da joj spasi život. Ona mu ipak umire na rukama u toj bolnici, a danas pričaju o njenom duhu upravo tamo. Doduše, mi ga na dan snimanja nismo vidjeli, niti je bilo nikakvih čudnih zvukova.Valjda joj se svidjela ideja. Ili je bilo prehladno? Mi smo se smrzli, o Cajner da i ne govorimo.Treba ti ipak nešto minuta na početku, ruševine usred šume u blagoj magli svakako su nešto što budi čudne osjećaje. Na kraju smo ipak samo razmišljali kako se ugrijati s obzirom da smo se smrzli'', kroz smijeh pojašnjavaju Nikica i Vjeko.

Kampanja predstavlja niz novih vjenčanih haljina iz maštovite eNVy room radionice. Kolekcija koja slavi ženstvenost i senzualnost izrađena je od visokokvalitetnih materijalala poput čipke i svile. Vjenčanice uglavnom prate liniju tijela ili su raskošno nabrane u struku, a našlo se tu i ponešto vjenčanica dužine ispod koljena kao i onih od plissea.

''Ono po čemu se je ova kolekcija posebna definitivno su noviteti kao što su laserski rezana eko koža i plisse. No tu su i dalje vjenčanice izrađene od čipke. Trudimo se biti nenametljivi u dizajnu i zadržati onu decentnu notu koja je dostojna jednog takvog dana i smatramo da je to tajna našeg uspjeha'', pojašnjava modni dvojac te nastavlja kako vjeruju da su njihove vjenčanice vrlo popularne jer su se u kratkom roku nametnule kao must have haljine.

Fokus im nije bio stilistički se vezati za povijesno doba aktera te ljubavne priče. Ideja je bila toj ljubavnoj priči prekrojiti kraj. To su ostvarili kroz vjenčanicu koja simbolizira početak nečeg lijepog, novog, sigurnog. Fotografije oponiraju jedna drugoj sukobom dana i noći i kontrastom romantične ljubavne priče i mistične legende o duhu lady Šram, a suradnja s fotogorafom Šimom Eškinjom je postala već norma za njihove kampanje.

''Suradnja s Šimom je uspješna, a recept tog uspjeha vjerojatno leži u tome što se odlično nadograđujemo s idejama i ciljevima koje želimo prenijeti na naše kampanje'', zaključili su dečki iz eNVy rooma.

Zaštitno lice kampanje je ponovno Ana Maria Cajner - međunarodno uspješan model iz agencije Talia models. Šminku potpisuje Sanja Agić, a frizuru Draška Topić, dok je za styling odgovorna Lea Krpan.

U galeriji detaljnije pogledajte fotografije...

Posjeti Miss7.24sata.hr