U Milanu otvoren prvi Police monobrand store
„Kozmopolitski“ set poslužio je kao idealna kulisa za stvaranje jedinstvene atmosfere, dok kombinacija metala i betona omogućuje posjetiteljima da urone u Police svijet u samo nekoliko sekundi. Poigravanje radikalnošću dolazi do izražaja i u samom koloritu, budući da prostor uopće nije bojan, a svi su materijali neobrađeni i odražavaju brandov odvažan i autentičan duh.
“Danas je posebno važan dan za Police. Otvorenje prvog brandiranog storea prestavlja polazišnu točku za našu misiju da ostvarimo nove, važne ciljeve.“, komentirao je Michele Aracri, generalni direktor De Rigo Vision S.p.A. „Ovaj nam store omogućuje da pružimo cjelokupan uvid u naš asortiman proizvoda, po prvi put u arhitektonskom i dizajnerskom kontekstu koji u potpunosti ističe brandov identitet. Želio bih zahvaliti svim našim partnerima koji proizvode licencirane Police proizvode, s kojima surađujemo već godinama i koji su doprinijeli stvaranju lifesylea, stila života za 360°.“.
Police je brand u vlasništvu De Rigo S.p.A., vodeće svjetske grupacije u području dizajna, proizvodnje i distribucije vrhunskih dioptrijskih okvira i sunčanih naočala. Osnovan 1983., Police se isprofilirao kao brand koji definira profinjen dizajn i snažan imidž, inspiriran američkim stilom života „na cesti“. Tijekom godina, Police je u svoje kolekcije uvijek uspijevao unijeti nove dizajnerske elemente poput plavih zrcalnih leća koje su odmah postale globalni modni trend u devedesetima ili kultnog logotipa koji se od izvornog orla razvio do aktualnog gotičkog „P“. Zahvaljujući snažnom identitetu i tržišnoj poziciji, koja se tijekom vremena učvrstila, Police je postupno razvio bogat lifestyle koncept koji danas obuhvaća parfeme, satove, nakit i kožnate dodatke. Police kolekcije distribuiraju se u više od 80 zemalja, uglavnom u Europi, Aziji i Americi.
Slike detaljnije pogledaj u galeriji...