Sunčane naočale u bojama bombona
Inspiriran trendovima u tehnologiji i pojavom 'hashtaga', Vogue Eyewear kreirao je novu kampanju za urbane, mlade žene. 'Hashtag' je nova riječ koja se koristi po društvenim mrežama za prepoznavanje grupe informacija koje se pripisuju jednom pojmu, postupku, aktivnosti ili tek dobrom vicu.
Primjer: #femmealunettes/ženočale - objedinjuje sve poruke o ženama koje vole naočale. Čvrsto usmjereni na svakodnevicu i sve ljubitelje stila i njegovih znalaca, Vogue Eyewear cilja na vrstu djevojke koja prati trendove namećući i svoj vlastiti stil. Budući da ove male ljepotice stvaraju modu više no što je prate, marka Vogue prikazuje svoju ljetnu kolekciju na njihovim slatkim licima koja tako dobro nose naočale.
Okviri su toliko lagani da se mogu nositi i danju i noću, zahvaljujući ljetnom rasponu zaštitnih boja. Bilo zagasite ili upadljive, svi se okreću za ovim naočalama ludog dizajna. Šik oblik, brizgana plastika, stranice ukrašene valovima ove naočale su više od pukih detalja.
U deset kratkih skica, ovi „doživotni najbolji prijatelji” prikazuju nam sve boje. Nježno se njišući na stihove i prekrasno nježan glas pjevačice Mai Lan, ove dame vode svoje živote u ritmu poznatih mantra.
Glavna kreativka kampanje je Mai Lan, spisateljica, skladateljica i pjevačica koja je je zamijećena 2006. u filmu koji je snimio njezin brat Kim Chapiron, 'Sheitan', prije no što je 2012. izdala svoj prvi album istog naslova. Polaskana time što je izabrana za zaštitno lice branda te da sudjeluje u divljoj avanturi #naočale theway, Mai Lan - koju prati Max „Schumacher” Labarthe - skladala je originalnu pjesmu prizivajući sve one male navike po kojima naočale postaju svakodnevni modni predmet.
„Pisanje ovih stihova, i slatkih i drskih, bio je izazov, kao zagonetka”, objasnila je.
Modele naočala i kampanju pogledajte u galeriji...