Zašto ova djevojka ima više od milijun followera?
Primjerom Emme Gonzalez, djevojke koja je preživjela pucnjavu u školi na Floridi, voditelj tima za društvene mreže 24sata, Vanja Prahić, ilustrirao je koliku snagu zapravo imaju društvene mreže. Vanja Prahić govorio je na Digital Takeoveru, najvećoj regionalnoj digitalnoj konferenciji koja ugošćava svjetske i domaće stručnjake u digitalnoj transformaciji.
Emma, 18-godišnja učenica aktivirala se na društvenim mrežama kako bi dobila odgovor vlasti na pokolj u svojoj školi, te sa svojim kolegama prozvala političare koji u kampanjama dobivaju donacije udruge National Rifle Association, koja zagovara nošenje oružja.
"Emma Gonzalez je u iznimno kratkom roku, u manje od mjesec dana, uspjela privući 1, 2 milijuna sljedbenika na Twitteru, daleko više nego što je NRA ikad imala. Ovo je samo jedan od primjera kako društvene mreže mogu biti platforma za ostvarenje boljeg društva i za ostvarenje društveno zahvalnih projekata", rekao je Prahić te naglasio kako se danas društvene mreže, ali i digitalni mediji mijenjaju:
- Prošlo je vrijeme clickbait naslova. Vrijeme je da počnemo komunicirati s publikom i vidjeti što oni žele te koje su njihove kritike na naš rad. Ne smijemo zaboraviti da su korisnici pravi ljudi - objasnio je Prahić.
Osvrnuo se i na promjene algoritama na društvenim mrežama, koji medijima smanjuju broj klikova.
- Važno je ponuditi kvalitetan sadržaj i pratiti analitiku - poručio je voditelj tima društvenih mreža. Podsjetio je kako su 24sata za vrijeme utakmica hrvatske nogometne reprezentacije na Europskom prvenstvu 2016. imala iznimno veliki broj komentara, a uspjehu društvenih mreža tog brenda pridonijeli su i Facebook liveovi navijačkih slavlja.
Prahić se osvrnuo na uspjeh multimedijskog brenda miss7 naglasivši kako je u nepunu godinu dana miss7 pažljivo odabranim sadržajem aktivirao brojnu žensku publiku te na društvenim mrežama postigao znatno veći engagement od ostalih ženskih portala. Miss7, rekao je Vanja Prahić, odlično prati trenutačne trendove radeći sadržaj krojen po mjeri vlastite publike.