Tulum koji je završio tučnjavom jastucima jer... #jatotako

Davor Puklavec/Pixsell
Na velikom pidžama partyju multimedijalna platforma miss7 predstavila se javnosti, a prve uspješne mjesece slavili smo uz koktele i veliku tučnjavu jastucima, baš kako i priliči curama koje se zabavljaju u pidžamama
Vidi originalni članak

Ne velikom i, odmah na početku moramo reći, vrlo inventivnom tulumu u Kaptol Boutique Cinema&Baru jučer je predstavljena multimedijalna platforma miss7 – što su naše čitateljice pratile od prve Instagram objave!

Na pidžama partyju (da, to je bila tema večeri!) okupili su se prijatelji, poslovni partneri te popriličan broj celebrityja koji spadaju u obje ove kategorije, a atmosferu su posebno začinjale pidžamice, spavaćice i negližei u kojima su šarmantnim prostorom ovog bara šetale dame. No treba reći da im ni muškarci nisu ostali dužni, u svilenim pidžamamai elegantnim ogrtačima su privlačili poglede, a našao se ovdje i pokoji šarmer u flanelu. Otkačeno, sasvim.

U ovoj veseloj atmosferi gdje nas je zabavljao DJ Itch i ispijali se kokteli miss7, napravljeni baš za ovu priliku premda ne sumnjamo da će postati zaštitni znak brenda – fini voćni okus s vješto zakamufliranim, ali učinkovitim alkoholom to zaslužuje, započelo je službeno predstavljanje miss7.

Riječ je o multimedijalnoj platformi koju čine web, društvene mreže i luksuzni magazin koja je s nama nešto više od četiri mjeseca. U tom relativno kratkom periodu srca čitateljica su osvojena pa se miss7 već u listopadu mogla pohvaliti s 1.032.943 jedinstvenih korisnika, najvećom stopom angažiranosti pratiteljica na društvenim mrežama od čak 6,7 posto te millenijalsicama (ženama dobne skupine 18-39 godina) koje čine 77 posto publike.

Opuštenoj atmosferi pridonio je i veliki elegantni krevet stvoren za izležavanje svih koji su se toliko uživjeli u svoje uloge da su u piždamici poželjeli i prileći, a ne treba spominjati ni kako je to bio jako dobar kutak za snimanje Instagram fotki. Lancome je imao dva kutka gdje su prisutne dame mogle dobiti kako savjet tako i kompletni make up, a mogle su iskušati i njihov parfem “La vie est belle”.  

Program je vodila voditeljica Tatjana Jurić, gosti su stizali i stizali, a kad se zabava potpuno zahuktala, došlo je vrijeme za film i “dodjelu nagrada” u režiji miss7. Kratki film predstavio je tipičnu čitateljicu kojoj se miss7 obraća, ženu koju prihvaća sa svim njezinim emocijama, stavovima, željama, stanjima, prijateljicu za koju je miss7 uvijek ovdje, da je podrži i prihvati.

U šaljivom skeču 7 nominiranih za razne kategorije (u svakoj je to bilo miss7) pročitali su voditeljica ženskog klastera 24 sata Tonkica Zlački te direktor za Hrvatsku Styria media International. I, gle iznenađenja, pobjednica je miss7! I to zasluženo jer smo, moramo se malo hvaliti, vodeći ženski multimedijalni brend u Hrvatskoj. Nakon govora glavne urednice Vedrane Čarapović zabava se vratila u bar…

Uz koktele i vina išli su fini zalogaji iz popularnog zagrebačkog restorana Ružmarin, društvo se rasplesalo jer se na pozornicu se popela mlada kantautorica Mia Dimšić. A tko je pomislio da će to biti vrhunac zabava, jako se prevario.

Jer, kao i svaki dobar pidžama party i ovaj je morao završiti tučnjavom jastucima. Ovaj je dio izazvao možda najveće oduševljenje među gostima – nitko se nije stidio probuditi dijete u sebi i prijateljicu, kolegu, patnera opaliti jastukom iz kojeg bi odmah poletjelo perje. Nikog nije smetalo što ga ima u kosi, u čaši, na odjeći jer… kad bi ovo inače doživjeli? Što ga kažemo nego #jatotako?

 

Posjeti Miss7.24sata.hr