Prirodnost je In: Ni ovaj brend više neće retuširati svoje modele
Photoshop nije tajna u beauty industriji, ali aktivisti se sve češće javljaju s dobrom poantom: ako si stalno bombardiran s digitalno uređenim fotkama, mijenja nam se percepcija nas samih. Upravo zato, još jedan brend se odlučio pridružiti trendu kojega su nametnuli Aerie, Target, Asos i Missguided i prikazati stvarnu ljepotu: američki CVS.
CVS je upravo objavio kako stavljaju naglasak na nove standarde i tom inicijativom žele promijeniti dojam o pravoj ljepoti. Ova promjena utjecat će ne samo na njihove reklamne kampanje unutar i van trgovina, već i na društvene mreže. Uz to, najavljeno je i postojanje tzv. "CVS Beauty Mark", što će u biti biti vodeni žig koji će označavati da je pojedina fotografija vezana za CVS nije retuširana. Retuširanje pak definiraju kao "mijenjanje ili poboljšavanje oblika tijela, veličine, proporcija, kože ili boje očiju, kao i bora i sličnih individualnih karakteristika".
Generalna direktorica CVS-a, Helena Foulkes, izjavila je kako je shvatila da kao žena, majka i generalna direktorica u prodaji u kojoj su kupci pretežito žene, ima odgovornost razmišljati o poruci koju svakodnevno šalje svojim kupcima, nadodavši kako je poveznica između propagiranja nerealistična tijela i negativnih efekata na zdravlje, posebno između mladih djevojaka i žena, sasvim uspostavljena. "Kao kompanija koja se vodi pod načelom "svrhe", trudimo se osigurati da sve poruke koje šaljemo svojim kupcima reflektiraju upravo našu svrhu u pomaganju ljudima na njihovom putu u bolje zdravlje", izjavila je u PR-u.
Zasad, tzv. beauty mark pojavljivat će se samo na fotografijama koje je stvarao sam CVS, ali trenutno pregovaraju i s drugim beauty brendovima s kojima rade da razviju posebne smjernice o retuširanju, kako bi sveukupno djelovali konzistentnije i transparentnije. Beauty mark stupa na snagu od ove godine, a nadaju se da će ih do 2020. pratiti i svi brendovi s kojima surađuju. Zaista fantastična ideja!