Povodom Dana žena, etablirani beauty brand Dove odlučio je pokrenuti globalnu inicijativu kako bi inspirirao žene i proslavio njihova postignuća, a kampanju je odlučio podržati i poznati dizajnerski dvojac eNVy room.
Žene su svakodnevno izložene negativnim porukama i oglasima koje utječu na njihovo samopouzdanje, ali od danas sve žene imaju mogućnost odgovoriti na negativno oglašavanje te proširiti vlastite poruke ljepote. U sklopu društvene mreže Facebook, Dove je lansirao kampanju ''makeover'' oglasa te pružio ženama priliku da stanu na kraj negativnim porukama poput “Masne naslage?'' i ''Preobrazite se u nekoliko dana!”. Pozitivne poruke kao što su ''Budi svoja'', ''Tvoj oblik tijela stoji ti najbolje'' i ''Ljepota nema godine'' već su počele osvajati oglasni prostor Facebooka.
Cilj kampanje je da pozitivne poruke vidi što više žena, a upravo iz tog razloga Dove je odlučio udružiti snage sa poznatim domaćim dizajnerskim dvojcem - eNVy room-om koji je pozitivne Dove poruke uklopio u dizajnerski T-shirt s koji će biti predstavljen u sklopu njihove autorske revije na nadolazećem Perwoll Fashion.hr-u.
''Zadovoljstvo nam je da možemo biti dio ove pozitivne inicijative i kroz naš dizajn pružiti direktnu podršku svim ženama koje su svakodnevno okružene nerealnim idealima ljepote. Osjećajte se dobro u svojoj koži i volite svoj odraz u ogledalu, najljepše ste upravo onda kada ste zadovoljne sobom!'', poručili su Vjeko Franetović i Nikica Ivančević iz eNVy room-a.
Tim povodom snimljena je i kampanja - Jagoda Latinović Caldarević, Silvia Gajdić, Dragica Orsić i Verica Kustro odjenule su dizajnerski T-shirt te odaslale poruke koje će inspirirati brojne žene.
Jedinstveni koncept koji po prvi puta daje mogućnost samim ženama da direktno sudjeluju u realizaciji kampanje, nagrađen je i od strane struke, a kampanja je dosad uspješno lansirana u Velikoj Britaniji, Australiji i Brazilu te pozitivno utjecala na više od 33 milijuna žena.
Dove Ad Makeover kampanja u Hrvatskoj će službeno biti lansirana upravo 8. ožujka, a aplikaciju pomoću koje možete i sami sudjelovati u ovoj inicijativi možete naći na Facebooku.