Pogledajte najnovije haljine omiljene hrvatske dizajnerice
Jesenska modna revija dizajnerice Aleksandre Dojčinović već je najavila da će na proljeće brend pomaknuti granice u svakom smislu, a aktualna kampanja koja prati hvaljenu kolekciju i koja će sjajno zaokružiti cjelokupnu priču samo je potvrda uloženog truda. U njoj Dojčinović slavi povratak u doba ženstvenosti, ali ta romantika nipošto nije sladunjava, ni u krojevima niti u uzorcima, već je, naprotiv, pročišćena od svih viškova i pomalo klasična, s materijalima kojima nije potrebna suvišna obrada, jer su već sami po sebi dovoljno upečatljivi i posebni.
Raskošnom čipkom u ‘colour blockingu’, volanima i mašnama na pravim mjestima, bogatim cvjetnim uzorcima i drugim laganim i prozračnim materijalima dizajnerica je svojim haljinama dala proljetnu vedrinu, pri čemu je klasičarkama na izbor ostavila neke divne komade u pastelnim nijansama, dok one druge mogu posegnuti za fluorescentnim tonovima, kojih u kolekciji ne manjka.
-Ovom kampanjom nastavljam istraživati sve moguće pravce svog brenda, iskušavam na taj način i neke vlastite granice i svakim novim korakom nastojim letvicu, kako u kreativnom dijelu, tako i u samom poslovanju brenda, dignuti malo više - govori dizajnerica koja ovom kampanjom za aktualnu sezonu na najljepši mogući način najavljuje veliku samostalnu reviju za jesen/zimu sredinom travnja, koju također u cijelosti po prvi put radi u vlastitoj produkciji. Kolekcija, koja je već u prodaji u Lei Lou trgovinama u Zagrebu, Splitu i Stuttgartu najzrelija je Aleksandrina do sada.