Otvorena nova Lacoste trgovina
Slavni francuski modni brend Lacoste ponovo je otvorio svoja vrata u Hrvatskoj i to čak na četiri lokacije u Zagrebu i Rijeci. Hrvatski trendseteri i osobe iz javnog života uživale su na glamuroznom otvorenju Lacostea u Frankopanskoj ulici u Zagrebu uz DJ mikseve popularnih sestara Jasne i Ivane Nanut poznatijih kao DJ NANUT2. Voditeljsku palicu preuzeo je poznati voditelj i komičar Ivan Šarić koji je uspio nasmijati sve prisutne.
Na otvorenju su se okupile brojne hrvatske zvijezde, a osim što su se odlično zabavili, među prvima su uspjeli vidjeti što poznati brend predlaže za sezonu proljeće/ljeto 2013. te zgrabiti najpoželjnije komade odjeće na ekskluzivnom VIP shoppingu.
Polo majice koje nosi Ivan Šarić duboko su utkane u identitet brenda. Prvu takvu majicu dizajnirao je sam René Lacoste kako bi lakše igrao tenis još davne 1927. godine. Budući da se ta majica svima svidjela, Lacoste je 1933. odlučio osnovati tvrtku kako bi proizveo savršenu tenisku majicu. Sve ostalo je povijest, a danas je Lacoste polo majica više od „best sellera“, ona je simbol elegancije i jednostavnosti stila koja utjelovljuje vrijednosti Lacoste brenda: mobilnost, inovativnost, eleganciju i autentičnost.
"Lacoste je brend kojeg karakteriziraju kvalitetne tkanine i dizajn. U novoj kolekciji palete boja su izvrsne, a posebno mi se svidjela muška lanena kolekcija i muške košulje koje se bez problema mogu uklopiti u poslovni ambijent. Mornarski stil i utjecaj vidljiv je i na ženskoj kolekciji, prokomentirala je dizajnerica Katarina Džale.
Inspiraciju za novu liniju proljeće/ljeto 2013. portugalski dizajner, Felipe Oliveria Baptista, pronašao je u dostignućima modnog brenda iz 1980ih, vraćajući asimetrične boje i snažne kontraste na prepoznatljive polo majice.
„Prilagođavajući klasiku modernom stilskom izričaju, Lacoste je stvorio bezvremenski dizajn i vrhunsku kvalitetu. No francuski modni brend, poznat po malom zelenom krokodilu, prije svega predstavlja stil. Ostajući vjeran svojim sportskim korijenima, Lacoste je postao simbol sportske elegancije i svih koji uživaju u njoj“, izjavila je brend menadžerica Lacostea, Gordana Jedvaj te najavila da će vrlo skoro u Hrvatskoj asortiman biti obogaćen i kožnom galanterijom poput Lacoste torbi i remenja te novom obućom.
U galeriji detaljnije pogledajte kako je bilo na otvorenju...