Osvoji shopping u adidas Originalsu
Svi zainteresirani moraju se obući u adidas Originals i putem Facebook aplikacije uploadati fotografiju uz kratak tekst u kojem predstavljaju sebe i svoju ekipu - zašto su najzanimljiviji, najtalentiraniji, najkreativniji, najoriginalniji! Fanovi Originals Facebook stranice pozivaju se da lajkaju svoje favorite i tako pomognu žiriju sastavljenom od poznatog voditelja i vječnog kreativca Marija Petrekovića, DJ Chilla koji brani boje hrvatske hip-hop i klupske scene, street-art umjetnice OKO i modne blogerice Isabelle Rakonić (The Pile of Style). Njihov zadatak je izabrati najoriginalniju ekipu koja će na ekskluzivnom druženju u adidas Originals shopu, u Bogovićevoj 1a dobiti potrošačku karticu i dodatni popust na kupovinu u trajanju od godine dana.
Pokretanje lokalne Facebook aplikacije dio je globalne All originals represent kampanje u kojoj adidas Originals želi potaknuti mlade ljude u cijelom svijetu da pokažu što predstavljaju, kao individualci i kao dio svoje ekipe. Naslovna lica kampanje su međunarodna superzvijezda Nicki Minaj, hip hoper Big Sean, korejski pop fenomen 2NE1, Kids these days, modni “wild child” Jeremy Scott NBA "All star" Derrick Rose, a video za kampanju u središte priče stavlja ulice diljem svijeta i povezuje globalni kreativni duh od New Yorka do Tokija, Pariza do Rio de Janeira.
U galeriji detatljnije pogledajte članove žirija...