Nova kampanja za LINK by Ogi Antunac i Zoran Mrvoš
Kao lajtmotiv kolekcije dizajneri ističu slojevitost i negiranje forme tako da niti jedna ideja nije definirana do kraja. Nedovršenost, iznošenost, reciklaža, ono su što fascinira LINK u novoj sezoni. Standardni zimski materijali poput vune, pamuka i viskoze posebno su obrađeni i isprani kako bi dobili dojam iznošenosti.
Kolekcijom prevladavaju zagasite (ne)boje uz suprotstavljanje crne i bijele kao nosioca palete. Premda na prvi pogled pročišćena, kolekcija je prožeta detaljima kojima je posvećena velika pažnja. Sitni rezovi na hlačama i jaknama, strateški postavljeni gumbi koji omogućavaju mijenjanje forme, pažljivo pozicionirani džepovi na prvu nisu vidljivi ali su iznimno važna stavka kolekcije. Multifunkcionalnost svakog komada nosiocu dozvoljava manipulaciju s formom i prilagođavanje komada vlastitom modnom izričaju. Tako pamučna haljina postaje tunika ili oversized majica koja svakom stilističkom intervencijom nosioca dobiva novi oblik.
Zagrebačka tvornica „Katran“ poslužila je kao idealna lokacija za snimanje. Surovost i nedovršenost ovog kultnog prostora na odličan način korespondira s novom LINK kolekcijom te se iz tog razloga nametnuo kao logičan odabir lokacije za snimanje. Kao zaštitno lice nove sezone pojavljuje se Katarina Tutavac Puđa (Talia Model). Make up je djelo Marije Koprtle, dok je za kosu zaslužna Ivana Marušić (She Cuts Your Hair).
U galeriji detaljnije pogledajte fotografije...