Nova kampanja brenda Boudoir

Mladen Šarić
Za jubilarnu 20. kolekciju naziva "Rocking Baroque", Boudoir predstavlja izuzetnu kampanju kojom Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić ujedno obilježavaju 10 godina umjetničkog rada.
Vidi originalni članak

Boudoir je pionir hrvatske modne scene u predstavljanju kolekcija putem visoko stiliziranih modnih kampanja koje su oduvijek stvarane sa vrhunskim modnim stručnjacima zadajući visoke standarde.

Radi se o vizualno atraktivnim fotografijama koje su često i osvrt na aktualna društvena zbivanja ili zrcalo trenutačnih preokupacija samih kreatorica.

"Rocking Baroque" kampanja je izvedena u suradnji sa najboljim hrvatskim modnim fotografom Mladenom Šarićem, koji je kreirao ovu foto priču te vodećim beauty stručnjacima; Saša Joković potpisuje šminku ,a Milena Maršić iz salona "Glamour" je zaslužna za frizure.

U ulozi modela našle su se Helena Babić (Colors) te Irma i Iris.

U galeriji detaljnije pogledajte novu kampanju...

Posjeti Miss7.24sata.hr