Modni ormar 'otvara vrata' u studenom
9. Modni ormar & diego dalla palma održat će se od 04.11. do 30.11. u prostoru Zagrebačkog plesnog centra, Ilica 10, a i ove je godine je spektar manjih projekata u velikoj cijelini.
"Projekt je osmišljen po uzoru na inozemne modne manifestacije MittelModa, ITS -Trst i Royal College of Arts te Royal Academy of Fine Arts Antwerpen”, pojašnjava prof. Nina Režek – Wilson.
Modni ormar kao jedino institucionalno strukovno modno umjetničko događanje u RH pokrenuto je 2005. godine. Do sada je razvio kvalitetnu platformu vrhunskih stručnjaka koje okuplja unutar svih projekata koji se realiziraju pred međunarodnim žirijem u svrhu promoviranja hrvatske modne i umjetničke scene, čime svjedoče naši studenti i diplomirani dizajneri na osvojenim nagradama i međunarodnom uspjehu. Svake godine u sklopu manifestacije predstavi se 150 do 200 modnih umjetnika koji prezentiraju svoje radove.
Središnje događanje svakog Modnog ormara su modne revije mladih dizajnera u natjecateljskoj formi pred inozemnim žirijem i novinarskim žirijom, revije etabliranih dizajnera, kostimografske revije, izložbe modnih dodataka, izložbe modnih ilustracija i fotografija, stručna predavanja i radionice međunarodnih gostujućih profesora i dizajnera.Ž
Snimanje natjecateljskih studentskih kolekcija upravo je završeno u prekrasnoj kuriji Modić – Bedeković u Donjoj Lomnici nedaleko od Zagreba. Studenti natjecatelji koji će svoju kolekciju od pet modela prikazati na prvom revijskom danu Modnog ormara u prostoru Zagrebačkog plesnog centra 06. studenog 2014. godine pred inozemnim strukovnim žirijem te novinarskim žirijem su Sandra Debanić, Matej Lovrić, Gabrijela Krešić, Nevenka Buzov, Iva Šimunović, Nikolina Kentrić, Nikolija Baretić, Moni Lacko, Tena Šestan i Juraj Mindoljević, Erik Pižent (Slovenija) i Mirjana Klepić.
Ovogodišnje zaštitna lica su manekenka i modna dizajnerica Petra Pavlica i Krešimir Vrbić koji je »otvorio» prvi dan foto seta odjenuvši kaput Tene Šestan i Jurja Mindoljevića. U dva dana snimanja manekenka Petra je mijenjala modne uloge okružena scenografijom prošlosti hrvatskog plemstva, koja se je savršeno uklopila kontrastom na modnu današnjost i budućnost s kojom se predstavljaju mlade nade modne struke.