Žiraha i Jupi za Upi izmamit će osmijeh na vaše lice
Kad i kako je nastao brend? Tko sve stoji iza brenda?
Brendovi Žiraha i JUPI za UPI! nastali su 2011. godine tijekom međunarodne radionice inkluzivnog dizajna “extra / ordinary design” koja je održana u organizaciji Studija dizajna Arhitektonskog Fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatskog dizajnerskog društva u suradnji s Helen Hamlyn Centrom pri Royal College of Art iz Londona, te Udrugom za promicanje inkluzije. Osnovni cilj radionice bio je osnažiti tržišnu konkurentnost radnog centra Udruge za promicanje inkluzije kroz implementaciju dizajna te osnažiti komunikaciju i potaknuti značajnije sudjelovanje osoba s intelektualnim teškoćama u procesu razvoja novih proizvoda kroz primjenu metoda uključivanja korisnika i inkluzivnog dizajna. U razvoj brendova uključeni su Centar za inkluzivne radne aktivnosti i Udruga za promicanje inkluzije. (CIRA je podružnica Udruge za promicanje inkluzije)
Kako ste došli do imena brendova?
Naziv brenda Žiraha nastao je prema istoimenom mitskom biću s crteža g. Ratka Koletića, korisnika Udruge za promicanje inkluzije. Brand JUPI za UPI! razvijen je tijekom međunarodne radionice inkluzivnog dizajna “extra / ordinary design”
Gdje pronalazite inspiraciju?
Inspiracija za sve proizvode ovih brendova crpi se iz likovnih djela osoba s intelektualnim teškoćama koje su aktivne u radnom centru Udruge za promicanje inkluzije. Na osnovu tih djela nastaju ručni radovi korisnika udruge.
Koje materijale koristite u izradi?
U izradi je najzastupljenije platno žutica, keper i filc. Proizvodi se izrađuju ručnim radom osoba s intelektualnim teškoćama, odnosno na njih su aplicirani likovni radovi osoba s intelektualnim teškoćama.
Kako se kreću cijene vaših komada?
20-450 kn
U galeriji detaljnije pogledaj proizvode brendova Žiraha i Jupi za Upi!...