Zac Posen je Gap krenuo pretvarati u brend s najgenijalnijim komadima od trapera: poželjeli smo sve iz kolekcije
- Gap doživljava uzbudljivu transformaciju pod kreativnim vodstvom Zaca Posena koji svojim couture senzibilitetom unosi novu dimenziju u ikonični američki brend, s posebnim naglaskom na inovativnu reinterpretaciju trapera kroz platformu GapStudio
- Nova linija, zamišljena kao spoj nasljeđa i suvremenog dizajna, nudi limitirane kolekcije od 'podignutih osnovnih komada' koje spajaju visoku modu s pristupačnim cijenama
- Posenova prva kolekcija pokazuje traper u potpuno novom svjetlu – sofisticiran, skulpturalan i savršeno krojen za modernog kupca željnog stila i kvalitete
Nekada sinonim za sve ono što američku modu čini prepoznatljivom, Gap prolazi kroz možda najuzbudljivije trenutke u svojoj povijesti – transformaciju pod kreativnim vodstvom Zaca Posena. Legendarni dizajner poznat po svojim skulpturalnim večernjim haljinama, a svoju prepoznatljivu viziju sada unosi u srž ikonskog američkog brenda, s posebnim fokusom na reinterpretaciju trapera, pretvarajući ga u platno za modnu inovaciju kroz novu liniju GapStudio.
Lansiran kao najviši izraz brenda u pogledu stila, izrade i kvalitete, GapStudio predstavlja kreativni hub unutar Gapa, zamišljen da spoji kultno nasljeđe s modernim dizajnom, a Zac Posen, kao izvršni potpredsjednik i kreativni direktor Gap Inc.-a te glavni kreativni direktor Old Navyja, koristi ovaj prostor za stvaranje limitiranih kolekcija koje redefiniraju temeljne Gapove materijale, s ciljem da se ponude 'podignuti osnovni komadi' koji odišu kvalitetom i promišljenim dizajnom.
Posenov pristup traperu daleko je od uobičajenog. Već je njegova prva kolekcija za GapStudio, 'Collection 01', demonstrirala majstorsko krojenje i inovativne tretmane ovog robusnog materijala, a komadi poput traper balonera, dvorednog traper sakoa te odgovarajućih mornarskih hlača visokog struka i traper suknje-hlača pokazuju nove proporcije i završne obrade koje tkanini daju neočekivanu skulpturalnost i profinjenost. Inače, već i prije službenog lansiranja, Posen je nagovijestio ovaj smjer kreirajući upečatljivu traper haljinu s korzetom za Da’Vine Joy Randolph za Met Galu.
Iako Gap ostaje vjeran svojoj pristupačnosti, GapStudio cilja na modno osviještene potrošače koji traže više od jednostavnosti, a Posenova vizija uključuje unošenje elemenata visoke mode u svakodnevnu odjeću, čineći traper komade statement artiklima. Kolekcija balansira vrhunske materijale i trendovske siluete s cjenovnim rangom (78 - 248 eura) koji ostaje relativno pristupačan pa kako sam Zac Posen voli reći, ovdje se ne radi o luksuzu, već o 'yummy' iskustvu iliti kvaliteti i dizajnu koji donose zadovoljstvo.
Bez imalo sumnje, Zac Posen je započeo novo poglavlje za Gap, koristeći svoju ekspertizu da udahne novi život u ikonične američke klasike. Njegov fokus na traper, transformiran kroz majstorsko krojenje i inovaciju, obećava vratiti Gapu relevantnost i uzbuđenje koje je nekada imao, čineći ga nezaobilaznom destinacijom za sve one koji traže genijalne komade od trapera.