Vrijeme je za glamurozne stylinge!
Na snimanju u gojzericama, na crvenom tepihu u štiklama
Radni dan na terenu nema fiksno radno vrijeme, a vremenski uvjeti često znaju biti sve samo ne ugodni. Zbog toga filmska ekipa mora biti spremna za sve. Na terenu Irenu možemo tijekom zime vidjeti u gojzericama, toploj jakni, hlačama, dolčeviti, a neizostavni dijelovi su posebne rukavice s dobro pomičnim dijelovima za prste te kapa koja grije. Za ljeto redateljica bira traperice, starke, šiltericu i bijeli T-shirt.
No, zato si Irena oduška daje na crvenom tepihu. Ženstvena i glamurozna haljina kombinira se uz obavezne visoke pete. Svečana frizura upotpunjena je besprijekornim make-upom. S druge pak strane tu su razni filmski festivali, na kojima, kako redateljica ističe, vlada takozvani „klošarsko dizajnerski imidž“. Tad nosi crnu boju ugodnu odjeću i ravne cipele jer tempo od 12 sati zna biti nepredvidljiv.
Obožava vintage komade
I privatno redateljica obožava vintage i retro komade. Trgovine koje prodaju takve komade za nju su jedan poseban paralelni svijet, svijet prošlosti. Svakodnevno kombinira suvremene i vintage komade, a nasljeđene stvari su joj najdraže. Tako trenutno obožava majčin uski baršunasti prsluk iz 70-tih koji pristaje uz sve. Naglašava kako ne smišlja noć prije svoju kombinaciju. Odjeću bira prema obvezama, a slaže ih tog istog jutra.
Prati rad hrvatskih i stranih dizajnera. Za premijere bira brend Lei Lou dizajnerice Aleksandre Dojčinović. Brend A'marie i Borisa Pavlina voli zbog bezvremenskih kreacija. Voli i LINK jer u sebi, kako Irena objašnjava, ima urbani art eklekticizam koji baca na japanski dizajn kojeg europski redatelji obožavaju, a za oko joj je zapeo i brend Jet Lag. Od stranih obožava francuski brend Claudie Pierlot i londonski Ted Baker.
Cipele – velika strast redateljice
Poput većine žena slaba je na cipele. Voli sve vrste i modele, od balerinki, japanki, bajkerskih čizama, sandala na visoku petu, ali i platforme.
U nastavku kroz smijeh objašnjava kako je godinama nosila ogromne kožne torbe na jedno rame koje su redovito bile prenatrpane. Jedna od novogodišnjih odluka je da se prebaci na manje modele, ne veće od popularnog clutcha. Nije veliki ljubitelj nakita i to iz praktičnog razloga – često gubi sitne predmete. Kako ima tanke prste i zapešća prstenje i narukvice joj samo skliznu s ruke.
Godinama vjerna istoj frizuri
U njenoj kozmetici nalazi se puder, rumenilo, crna maskara, sjajilo i zelena olovka za oči. Njen dnevni i večernji make-up razlikuje se po intenzitetu šminke na očima. Kako često nema vremena, ponekad večernji look mora biti gotov za svega sedam minuta.
Modu posmatra kao igru, no kad je u pitanju njena frizura, voli igrati na sigurno. Od drugog srednje ima istu frizuru. Kako joj je kosa podosta divlja, njen glavni zadatak je da ju ukroti.
„Kosu njegujem Kuene i John Frieda preparatima za plavu kosu. Za moju frizuru je zadužen frizerski salon Ruža“, objašnjava redateljica.
Make-up: Bianka Žugelj
Frizura: frizerski salon Ruža
Prostor: klub The Room
U galeriji detaljnije pogledajte tri najdraže Irenine kombinacije...