Vratile su se Louis Vuitton torbe i drugi dodaci sa šarenim monogramom! Čekali smo više od 20 godina...

Instagram @louisvuitton
Vidi originalni članak
  • Louis Vuitton jedan je od najpopularnijih modnih brendova na svijetu i njegovim komadima, osobito torbama, mogu odoljeti samo rijetki 
  • Iako su klasični Louis Vuitton komadi ono po čemu je ovaj brend najprepoznatljiviji, suradnje s raznim dizajnerima i umjetnicima također se pamte 
  • Jedna od njih je i suradnja iz 2003. godine u kojoj je japanski umjetnik Takashi Murakami osmislio šareni LV monogram koji je, više od 20 godina jedan od najpoželjnijih. Upravo zato, ove je godine ta suradnja ponovljena 
  • Pročitaj također: Omiljena Louis Vuitton torba brojnih Hrvatica dobila je novo ruho: sada ju možemo izokrenuti i nositi na dva načina

Prije više od 20 godina, točnije 2003. godine, francuska modna kuća Louis Vuitton prvi je put ikada dozvolila da netko 'dirne' u njihov prepoznatljivi LV monogram i prilagodi ga svom izričaju. Ta je čast pripala japanskom umjetniku Takashiju Murakamiju koji je ovaj monogram učinio šarenim i brojnim Louis Vuitton komadima poput klasičnih Speedy i Alma torbica u crnoj ili bijeloj boji, dao dozu razigranosti. Komadi iz ove kolekcije vrlo su brzo postali iznimno popularni pa su ih nosile ekstra poznate zvijezde poput Paris Hilton, Jessice Simpson, Rihanne i drugih zbog čega se ova suradnja smatra i jednom od najuspješnijih u svijetu mode. 

No, kako to biva sa svakom suradnjom, ove razigrane šarene torbice i drugi dodaci nisu bili dio stalnog asortimana u Louis Vuittonu pa su, 2015. godine, povučeni iz prodaje, ali to nije smanjilo potražnju za njima. Naprotiv, potražnja je samo rasla, a cijene baš svakog komada koji se mogao kupiti kod sretnika koji su ranije uhvatili svoj primjerak, su vrtoglavo porasle. S obzirom na to da ova kolekcija zaista ima kultni status među ljubiteljima mode, Louis Vuitton i Takashi Murakami su, na radost brojnih, ove godine odlučili obnoviti svoju suradnju. 

Baš kao i prvotna kolekcija iz 2003. godine, i ova je inspirirana japanskim pojmom 'kawaii' što znači - 'slatko' te svaki komad ima interpretaciju LV monograma u čak 33 različite nijanse koje se, osim na crnoj i bijeloj podlozi, nalaze i na klasičnoj smeđoj. Uz šareni monogram, na nekim se komadima još nalaze i cvjetovi s ozarenim licima, ali i pokoji anime lik. I ovaj put su se zašarenile kultne torbe kao što su Speedy, Kepall, Dauphine, OnTheGo i druge, ali i dodaci poput remena, marama, novčanika, cipela... Kako i priliči razigranosti ove kolekcije, tu se našao i - skateboard. 

Kako bi ovi ikonični komadi bili predstavljeni baš kao što zaslužuju, kao zaštitno lice cijele ove kampanje, odabrana je glumica Zendaya koja je od 2023. godine ambasadorica kuće Louis Vuitton. Moramo priznati, odličan odabir!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Louis Vuitton (@louisvuitton)

Ova divna i jako bogata kolekcija u prodaju je stigla već 1. siječnja ove godine, ali cijene nisu poznate na internetskim stranicama Louis Vuittona već ćemo za to ipak morati posjetiti njihove dućane. Najbliži nama se nalazi u Beču!

Moda Ove 4 Louis Vuitton torbice nisu samo lijepe već su i pravo ulaganje u budućnost: cijena im samo raste

Posjeti Miss7.24sata.hr