Vraćamo se u modne devedesete: Choker ogrlice, slip haljine, bomberi...
Morali biste živjeti odsječeni od svega a da ne primijetite kako su devedesete doživjele veliki povratak. Najprije smo opet zavoljeli karirane košulje u grunge stilu, pa se zaljubili u traperice visokog struka, “mom jeans”, zatim ponovno počele nositi platforme, a onda su zavladale one divne choker ogrlice i bomber jakne.
Ako vam treba malo stilske inspiracije iz devedesetih, prolistajte stare prašnjave albume jer ona mala verzija vas zapravo je imala puno stila, barem što se ove sezone tiče. Osim što već neko vrijeme pokušavamo izgledati tako dobro kao sve one trendseterice na street style blogovima, nismo se ni okrenuli, a dizajneri su se zaljubili u ovo modno desetljeće koje volimo mrziti.
Ako su djevojke u devedesetima nešto znale, onda je to kako se savršeno slojevito oblačiti, a nema bolje stvari za to od “slip” haljine. Od Courregesa do Emilija Puccija, ove je sezone ona dobila odličan “makeover”, pa se može nositi stvarno na sve. Tako je trendseterice nose preko dolčevita, a prave ljubiteljice devedesetih na “mrkva hlače” i glomazne gležnjače. U ovakvom izdanju definitivno vidimo Courtney Love, koja je prava ikona mode devedesetih.
Uz Calvina Kleina, kad pomislimo na devedesete, sjetimo se i Tommyja Hilfigera. Prije nekoliko mjeseci ovaj je poznati brend lansirao kampanju koja potpuno slavi ovo modno desetljeće. Zaštitno lice 1997. bila je pjevačica Aaliyah. Nosila je široke hlače ispod kojih se vidjela guma od gaćica na kojima je pisalo Tommy Hilfiger. Gotovo dvadeset godina nakon toga sestre Suki i Immy Waterhouse zaštitna su lica brenda koji nas je totalno vratio u devedesete. Osim ovih stajliš modela ne smijemo zaobići niti Kendall Jenner i cijeli (predivni) modni klan Hadid. Bella i Gigi vrlo često posežu za komadima koji podsjećaju na devedesete. Kendall obožava hlače visokog struka, a češće je vidimo u “cropped” topovima nego u onima “normalne” dužine.
Ne smijemo zaboraviti niti na njezinu mlađu sestru Kylie Jenner, koja je zaludila svijet beauty linijom ruževa i olovaka za usne jer je postala toliko popularna zbog svoje ljubavi prema matiranim smeđim ruževima. Definitivno dobar marketinški potez jer njezina je prva linija ruževa i sjajila prodana za svega 30 sekundi, a nakon toga na eBayu su setove prodavali za čak tri, četiri puta veću cijenu...