Visoke pete za ženstveni poslovni styling
Uspješna Vedrana pozornost ne plijeni samo svojim poslovnim uspjesima nego i besprijekornim poslovnim stilom koji je u isto vrijeme snažan i ženstven.
„Moj stil je netipičan korporativni stil kojeg krase upečatljivi detalji koji iskaču iz tipičnog i uobičajenog. Radim u međunarodnoj kompaniji i krećem se u korporativnom okruženju, no trudim se ne biti konzervativna te ne skrivam ženu u sebi.“
Ženstven poslovni look
Vedrana, koja se Colliers Internationalu pridružila 2006. i krajem te godine postala generalna direktorica zadužena za Hrvatsku, Sloveniju i BiH, naglašava kako se poslovanje nekretinama percipira kao „muški posao“. Mada ne preferira taj izraz, ne bježi od stvarnosti. Činjenica ostaje da svoju ženstvenost treba prilagoditi „muškoj“ realnosti.
„Na poslu sam rijetko polurazotkrivena, ne pokazujem nikad puno kože ili određene dijelove tijela. Zbog toga sam i vrlo rijetko u haljinama jer osjećam kao da me previše otkrivaju i ističu. Radim prvenstveno u muškoj branši, tako da kad se u tom svijetu pojavi žena, sama po sebi odskače.“
No, to ne znači da Vedrana bježi od svoje ženstvene strane. Dapače, ona je pronašla formulu za stilski uspjeh. Kombiniranje muških komada, strogih linija, snažnih odjevnih predmeta s izrazito ženstvenim i zavodljivim cipelama, chic torbama i upečatljivim modnim dodacima stvaraju poslovni stil u kojem Vedrana ostavlja dojam koji doliči njenom statusu – onaj najbolji.
„Na radnom mjestu pretežito nosim hlače, sako i neklasične košulje. Ako je pak u pitanju klasičan model, trudim se da košulja bude drukčija po materijalu ili da ju krasi upečatljiva boja ili uzorak. Od tipičnih klasičnih košulja, nosim onu bijelu – ide fenomenalno uz crno odijelo“, naglasila je Vedrana.
„Samo se jednom dogodilo da nisam dva dana nosila štikle i to kad sam ozlijedila koljeno. Kad su ostali dodaci u pitanju, nakitom i remenjem se uvijek trudim istaknuti određeni element i adut“, objasnila je kroz smijeh Vedrana.
Obožava zemljena tonove i prirodne boje. U njenom ormaru dominira bež, siva, smeđa i maslinasto zelena boja. U proljeće i tijekom ljeta svoj styling osvježava i pokojom jarkom bojom. Naglašava kako rijetko kad nosi samo jednu boju, voli kombiniranje različitih nijansi.
Privatno Vedrana ostavlja sa strane visoke potpetice te uskače u ravne cipele i tenisice. Nosi ležernu odjeću od prirodnog materijala. Šminku i lakove za nokte čuva za početak novog radnog tjedna.
Shopping je na zadnjem mjestu
U nastavku objašnjava kako je oduvijek bila impulzivan kupac, a u shopping ide samo kad se dobro osjeća. Naime, ako određeni komad kupi ispunjena negativnim emocijama, uvijek joj se taj isti osjećaj vraća. Dok se nekoć čudila ljudima koji kupuju po zračnim lukama, danas i sama često shopping obavlja između poslovnih putovanja.
Prilikom odabira odjeće na prvom mjestu joj je udobnost, funkcionalnost i praktičnost. Naime, često se dogodi da ono što odjene ujutro na posao, treba navečer pretvoriti u večernji look, bilo da je prigoda neki domjenak, koktel party ili piće na Strossu. To postiže uz pomoć modnih dodataka i promjene frizure u par poteza. Njene najdraže adrese su Mango, Penny Black, Patrizia Pepe i Zara koji joj po kroju i stilu odgovaraju.
Visoke pete su must have
Vedrana voli kupovati cipele na visoku petu, no za njih ne izdvaja previše. Nikad ih ne kupuje ciljano. No, zato je teža kad je shopping torbi u pitanju. Važno joj je da su velike i praktične te imaju puno džepova. U posljednje vrijeme tijekom dana voli nositi i velike pismo torbe.
Kovrčava kosa je njen zaštitni znak
Kad je kozmetika u pitanju, Vedrana koristi onu prirodnu, a često zna i sama zamiješati svoj prirodni kozmetički preparat. L'occitane i Melvita se ubrajaju u njene najdraže brendove. Prilikom odabira preparata, važno joj je da nije testiran na životinjama te sadrži što više organskih sastojaka. U njenoj kozmetičkoj torbici dominiraju: Chanel, Dior, Illamasqua i MAC.
Kako voli promjene, kako na poslovnom, privatnom i modno-kozmetičkom polju, često isprobava nove preparate. Trenutno u najdraže kozmetičke proizvode ubraja Anny lakove za nokte.
„Moja kosa je moj glavni znak prepoznavanja, ljudi me znaju uočiti i s leđa. Volim ju nositi raspuštenu, iako mnogi govore da mi bolje stoji podignuta jer mi otvara lice. Imam sreće s kosom, ujutro samo prođem prstima kroz nju i frizura je gotova“.
Prostor: The Regent Esplanade Zagreb
Make up: Ana Gabelić (Artdeco i Make up Factory)
Frizura: Valentina Behin (Tony&Guy)
U nastavku doznajte kako postići make up look i frizuru Vedrane Likan...
U galeriji detaljnije pogledjate tri najdraža Vedranina poslovna stylinga...
Kako postići look Vedrane Likan?
Tri poslovna looka zaokružena su uz prikladan make up i frizuru. Službena vizažistica kozmetičkih brendova Artdeco i Make up Factory, Ana Gabelić za prvi look u bijelom sakou odlučila se za prozračnu varijantu.
Prvi styling
„Vedrana ima jako zahvalan ten zbog čega nije bilo potrebno dodatnu pažnju posvećivati prekrivanju. Da bi cijeli make up ostao postojan tijekom snimanja koristila sam bazu za make up od Artdecoa koji koži daje vlažnost i lagani lifting efekt. Tekući puder nanosila sam kistom da bi ravnomjernije napravila podlogu. Nezaobilazan proizvod koji koristim kod šminkanja je baza za sjednilo Artdeco koja se nalazi u maloj crnoj kutijici. Uvijek se šalim da, kao što svaka žena mora imati malu crnu haljinicu, tako mora imati i malu crnu kutijicu Eyeshadow base“, objasnila je Ana Gabelić.
„Na samim jagodicama nanijela sam nježno rumenilo u rozoj boji (broj 19), a na usnama ruž u boji mesa kako bi naglasak ostano na očima.
Opuštenost i ležernost naglasile su puštene kovrče za koje je bila zadužena Valentina Behin iz frizerskog salona Tony&Guyja.
Drugi styling
U drugoj kombinaciji Valentina je lagano podigla Vedraninu kosu, a za dodatni volumen korišten je Label.m Resurrecion Style Dust.
„Make up je za drugi stying pojačan zelenom olovkom (Soft Kajal Waterprofe 21) unutar oka, a vanjski kutevi naglašeni su sjenčanjem crnog sjenila u mat varijanti (503 Artdeco). Na usne sam kistom utapkala crveni ruž kako bih dobila prokrvljene usne“, objasnila je detaljno vizažistica Ana.
Treći styling
„Treći make up meni je najdraži jer smo cijelom make upu dodali boje. Oči sam namazala u tri nijanse zelene boje koje su se izvrsno stopile s Vedraninim očima. Na usnama je, po meni, must have boja ove sezone, naračasta, koja se može naći u novoj kolekciji koju je poznata Dita von Teese osmislila za Artdeco. Da bi ispoštovali nepisano pravilo da ruž parimo s rumenilom, na obrazima je Vedrana imala rumenilo 11 u narančastoj boji“, objasnila je Ana proces šminkanja.