Što imaju zajedničko Kendall Jenner, Irina Shayk i Amelia Grey... sve tri vole Calzedonijine bikinije

Calzedonia Foto: Calzedonia
Vidi originalni članak
  • S dolaskom ljeta i sve toplijih dana počela je sezona kupanja - mnogi su je otvorili proteklog vikenda
  • Možda je vrijeme i nabavku novog bikinija? Calzedonia je brojnim ženama omiljena adresa za to
  • Nove modele bikinija brenda Calzedonia, nose tri slavne manekenke - neki bismo mogli strpati u košaricu... 

Mogle su nositi bilo što, luksuzne etikete, couture komade, kupaće kostime iznad 500 eura… Pa ipak: Kendall Jenner, Irina Shayk i Amelia Gray trenutačno nose iznenađujuće pristupačne bikinije. Razlog? Talijanski brend koji dizajnira ne samo elegantne, nego i cjenovno prihvatljive bikinije: Calzedonia.

Brend iz Verone uključio je tri najtraženija modela za svoju kampanju za ljeto 2025. godine. Svaka od tri poznate ljepotice predstavila je pritom svoj osobni najdraži look: Kendall Jenner bira svjetlucavi bikini iz serije 'Shiny Satin' u nijansi Light Blue Powder, nježno nebesko plavoj. Irina Shayk nosi isti model u 'Dusty Rose', prljavo ružičastoj nijansi, a Amelia Gray odlučila se za uzorak u živopisnoj ljubičastoj iz nove linije 'Minimal Fit'.

Sva tri bikinija poigravaju se elegantnim, svilenkastim odsjajem koji reflektira sunce i istodobno djeluje super otmjeno i luksuzno. Modeli 'Shiny Satin' imaju sofisticirane detalje poput mekanih nabora - savršeno za one koji vole uzbudljiv look. Serija 'Minimal Fit', s druge strane, namjerno je „čista“: definiraju je jednostavne siluete i zlatni detalji. Svidjet će se onima koji traže nenametljiv izgled s modernim stavom.

Moda Ovaj badić će te baš lijepo stanjiti, prikrit će "nepravilnosti" i naglasiti ono najbolje

Iznenađenje: cijene su znatno niže od onoga što bi očekivala od ove zvjezdane linije. Topići iz serije 'Shiny Satin' koštaju oko 36 eura, a odgovarajuće gaćice oko 30 eura. Za 'Minimal Fit' modele treba izdvojiti oko 30 eura za svaki.

Ono što Calzedoniju čini posebnom je savršena ravnoteža između svijesti o trendovima, kvalitete i pristupačnosti. Marka nije nova, osnovana je u Veroni 1986. godine, ali njena sposobnost da se stalno iznova osmišljava i pridobije međunarodne zvijezde kao ambasadore robne marke čini je „it brendom“ kupaćih kostima za 2025. godinu. Sa svojom novom kampanjom, Calzedonia još jednom dokazuje da moderni kupaći kostimi ne moraju biti skupi.

Moda Kupaći kostimi iz nove Zara Home kolekcije su kao stvoreni za minimalistice koje vole pomalo retro đir

Posjeti Miss7.24sata.hr